Резервният бизнес стана ключов
Автомобилните вносители предлагат най-различни промоции за сервизно обслужване, за да компенсират спада на продажбите си


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Продажбата на автомобили е класическият източник на приходи за вносителите на големите марки в България. Но не и по време на криза, когато една друга част от бизнеса им осигурява значителни приходи и е жизненоважна за запазване на имиджа на автомобилната компания - сервизното обслужване. Точно тази дейност придобива още по-голямо значение за бранша напоследък.
В автомобилния бизнес има една всеизвестна и често цитирана истина: отношенията с клиента не свършват с покупката на новата кола, а точно обратното - започват с нея. През последните години преди глобалната криза продажбите на нови автомобили в България нарастваха със страхотни темпове. Но същевременно много от компаниите в бранша
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.