Резервният бизнес стана ключов

Автомобилните вносители предлагат най-различни промоции за сервизно обслужване, за да компенсират спада на продажбите си

Доброто следпродажбено обслужване е въпрос на имидж за автомобилните компании<br>
Доброто следпродажбено обслужване е въпрос на имидж за автомобилните компании<br>
Доброто следпродажбено обслужване е въпрос на имидж за автомобилните компании<br>    ©  Bloomberg
Доброто следпродажбено обслужване е въпрос на имидж за автомобилните компании<br>    ©  Bloomberg
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Продажбата на автомобили е класическият източник на приходи за вносителите на големите марки в България. Но не и по време на криза, когато една друга част от бизнеса им осигурява значителни приходи и е жизненоважна за запазване на имиджа на автомобилната компания - сервизното обслужване. Точно тази дейност придобива още по-голямо значение за бранша напоследък.

В автомобилния бизнес има една всеизвестна и често цитирана истина: отношенията с клиента не свършват с покупката на новата кола, а точно обратното - започват с нея. През последните години преди глобалната криза продажбите на нови автомобили в България нарастваха със страхотни темпове. Но същевременно много от компаниите в бранша


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.