"Мисия Реклама"

Продуцентите на "Мисия Лондон" Иван Дойков (на преден план) и Димитър Митовски твърдят, че не са продавали "продуктовото позициониране" във филма, но ще се възползват от тази възможност в следващия си проект.
Продуцентите на "Мисия Лондон" Иван Дойков (на преден план) и Димитър Митовски твърдят, че не са продавали "продуктовото позициониране" във филма, но ще се възползват от тази възможност в следващия си проект.
Продуцентите на "Мисия Лондон" Иван Дойков (на преден план) и Димитър Митовски твърдят, че не са продавали "продуктовото позициониране" във филма, но ще се възползват от тази възможност в следващия си проект.    ©  Цветелина Ангелова
Продуцентите на "Мисия Лондон" Иван Дойков (на преден план) и Димитър Митовски твърдят, че не са продавали "продуктовото позициониране" във филма, но ще се възползват от тази възможност в следващия си проект.    ©  Цветелина Ангелова

"Мисия Лондон" е истинско дефиле на брандове. Почти като холивудските продукции като поредицата за Джеймс Бонд или "Сексът и градът", в които марките са естествена част от съдържанието на филма. Героите в новия български филм пият бира "Загорка", ядат в KFC, летят с Bulgaria Air и пушат цигари "King's".

Според продуцента и режисьор на продукцията Димитър Митовски обаче във филма няма "продуктово позициониране" (от английското "product placement"). Тоест не са продавани "кадри" на компаниите, решили да подкрепят филма като спонсори. "Съдържанието на филма изискваше да имаме най-популярните български марки в duty free shop-а в посолството. За целта проучихме пазара". Така Митовски обяснява подбора на брандовете, които присъстват във филма. От компаниите пък не дават данни с колко пари са подкрепили "Мисия Лондон". Този маркетингов инструмент със сигурност ще влезе в следващия проект на Митовски, добавя продуцентът.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове