Магистрала в кашони
Търгът за втората отсечка от "Тракия" доведе неочаквани кандидати и изненадваща липса на "Трейс"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
В новинарските емисии отварянето на тръжни документи изглежда ужасно динамично и вълнуващо. Мъжка ръка с един замах разкъсва амбалажната хартия на кашона, в който е офертата на фирма Х. Сцената е осветена от десетки фотографски светкавици, а след нея идва кратка реч на някой министър в духа на "и нека най-добрият победи". Реалността обаче е доста по-различна.
Минути след приключването на официалното слово камерите и фотоапаратите се изпаряват. В залата освен фирмите кандидати остават членовете на комисията, които са принудени в продължение на няколко часа грижливо да описват какво съдържат кашоните с офертите. Ако търгът, който ги е събрал, е изборът на строител за част от магистрала "Тракия", случката буквално е déjà-vu.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Който и да спечели не може да не използва ресурса на Трейс. Можв би това са се договорили. Още повече ако е чужда фирма - откъде бази , откъд техника - от Трейс и от Киров.Виждате ли как се връзват нещата.
Нова фирма няма да тръгне да кара камиони и багри от вън - трябва да ги купи - откъде от спонсора на Герб - Киров. Новите за бранша фирми също . Ако обърнахте внимание на кадрите от старта на строителството на отсечката до Н.Загора се виждат повече надписи - Киров отколко Трейс.
Трябва да се помага.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход