Парти зона

Големите курорти трайно се налагат с имиджа на младежки дестинации

Вече има обособени зони от хотели, в които се настаняват само младежи
Вече има обособени зони от хотели, в които се настаняват само младежи
Вече има обособени зони от хотели, в които се настаняват само младежи    ©  Анелия Николова
Вече има обособени зони от хотели, в които се настаняват само младежи    ©  Анелия Николова

Те са шумни, весели, русоляви, движат се на групи, местят се от бар на бар. Имат строго начертана програма за посещение на нощните заведения, подредена още преди да дойдат тук. Те пият от залез слънце до сутринта, после лягат да спят, стават по някое време следобед и пак започват купона.

Ако отидете в Слънчев бряг сега, ще ги видите. Това са новите типични туристи в големите черноморски курорти. Застроените морски комплекси постепенно се разделят с имиджа си на семейни дестинации и се превръщат в младежки. Тази тенденцията започна преди години, но вече промени профила на туристите през лятото. И ако преди време "младежкият туризъм" беше тема табу и на него се гледаше с половин око, сега тези места се рекламират именно като курорти, в които купонът не свършва. Такъв имидж се налага от сайтовете в интернет, чужди телевизии снимат репортажи от партита по Черноморието и привличат нови почитатели.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове