Повече твои магазини

"Максима" купува седем магазина на "Калея"

Общо седем от 11-те обекта на Калея ще сменят собственика и визията си
Общо седем от 11-те обекта на Калея ще сменят собственика и визията си
Общо седем от 11-те обекта на Калея ще сменят собственика и визията си    ©  Надежда Чипева
Общо седем от 11-те обекта на Калея ще сменят собственика и визията си    ©  Надежда Чипева

В гладната 1997 г. едно магазинче за хранителни стоки започва да работи в столичния квартал "Красно село". На витрината му в синьо пише "Калея". Днес магазините с лого "Калея" са вече 11. Но не задълго.

Една от последните останали български вериги от по-малък формат продава бизнеса си на своя конкурент литовската "Максима". Купувачът управлява малки и средно големи магазини с марката "Т-маркет". Преди два месеца литовците обявиха плановете си да се разширяват, да увеличават броя на обектите си, като купуват по-малки конкуренти или откриват търговски площи със собствени усилия. Първият резултат вече е налице.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ariman_info avatar :-|
    Ariman
    • + 4

    Т-Макет за съжаление имат повече проблеми отколкото могат да решат, превърнали са се в синоним на евтин, мръсен магазин с нелюбезен персонал, според мен само с кампания по ребрандиране под същата марка няма да имат успех. Просто, защото хората не ги харесват, а имат потенциал, но плащат малко и лошо към всички - доставчици, персонал, фирми за услуги, а това вреди на цялостния имидж на компанията.
    Калея са с друга бизнескултура и не съм убеден, че ще се впишат лесно в Т-Маркет идеята.

    Нередност?
Нов коментар