Харис Коцибос: Достъпът до мрежата на БТК трябва да бъде отблокиран
Главният изпълнителен директор на "Глобул" пред "Капитал"
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Профил
Харис Коцибос е главен изпълнителен директор на "Глобул" вече две години. Преди това той управлява търговските дейности на втория мобилен оператор.Коцибос завършва електроинженерство в Атинския технически университет. След това получава магистърска степен по бизнес администрация от университета в Дърам, Великобритания.
Кариерата на Харис Коцибос започва преди 15 години в гръцкото подразделение на Procter & Gamble. Той работи последователно като маркетинг директор в Unifon/Vodafone и Gr. Sarantis. След 2002 г. Харис Коцибос заема позицията търговски директор в телекомуникационни компании като O.T.E. International, Armentel и OTEGlobe. Гръцката OTE е собственик на българския "Глобул" през дъщерната компания Cosmote. След 2009 г. Deutsche Telekom притежава 30% от OTE.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Оптична мрежа, дори и по-скъпа е в пъти по-ефективна от най-добрия вариант на ADSL и подобните. Мисля, че инвестицията там би била доста печеливша, с оглед на предлагането на комплексна услуга: телевизия, високоскоростен интернет, телефон и т.н. Вижте PON на Спектрум Нет, за пример, макар че и те напоследък изглежда преустановиха инвестициите.
""Мобилтел" първи въведе тази мярка. Сигнализирахме КРС преди година и половина да премахне блокиращата клауза в договорите, но регулаторът не направи нищо. Отказваме да бъдем жертви на тактиката на "Мобилтел". Затова също въведохме мярката. "
И от цялата работа пак този, който плаща сметката - потребителят, страда. Интересно, като потребители как точно да си защититм правата, при положение, че май на никой не му пука за тях?
От първите абонати на Глобул съм. Наскоро ги напуснах с цялата си бизнес група. Единственото, за което съжалявам, е че не го направих по-рано. Това е най-безскрупулната, некоректна към клиентите си и лицемерна компания, която съм срещал в живота си!
Лошото е, че всички те цакат. Аз съм абонат и на Глобул и на Мтел. И двата оператора те цакат където те хванат. Уж Глобул не продължаваха договорите автоматично, ама нейсе. Сега обаче ми свършва договорът. И познайте дали ще го продължа. На всичкото отгоре и нямат интересни предложения. Еми няма да го продължа. Изгубиха ме като клиент. Мтел - о ужас. Надявам се поне на един от операторите да му дойде просветлението и да използва липсата на такава клауза като конкурентно предимство.
До коментар [#4] от "t_":
При Глобул (а и при Мтел) трябва поне 31 дни по-рано да ги предизвестиш, че не искаш договора ти да се подноява абтоматично.
За сега само Виваком не удължава автоматично договорите за мобилните услуги.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.