Ласло Тамаш: Другите няма да могат да конкурират нашите цени

Маркетинг мениджърът на Ryanair, отговарящ за България пред "Капитал"

Защо Ryanair реши да навлезе на българския пазар точно сега – по време на кризата?

Профил:

Тази седмица Ryanair започна да продава билети за дестинацията Пловдив - Лондон, като полетите ще започнат от ноември. По тази причина потърсихме за разговор представителя на Ryanair, който е преговарял за българския пазар.

Започва авиационната си кариера през 2004 г. в Wizz Air в Унгария, като отговаря за европейски дестинации. После работи за авиоремонтното звено Lufthansa Technik в отдела за продажби. Преминава обратно към пътническия бизнес, отново за Lufthansa в офиса в Будапеща. Връща се към low-cost пазара, като започва работа в Ryanair, като отговаря за Великобритания, Ирландия, няколко пазара в Източна Европа - Литва, Латвия, Полша, Унгари, а сега и сега България.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


5 коментара
  • 1
    biserd avatar :-|
    Бисер Димитров

    Още от самото начало започнаха с много кофти ПР. Обещаните билети на 05.08.2010 така и не бяха валидни. Сайтът им целият ден даваше гршки!

    Не е въпрос за 8-те евро, но като кажеш нещо го направи. Идваш в нова държава и искаш да спечелиш доверието на хората - еми не е това начина.

    Успех

  • 2
    judge_judy avatar :-|
    judge_judy

    идването на Ryanair в България е много добра новина, за това спор няма.

    обаче пътувам с Wizz Air и EasyJet много често, и всичките тези нови изисквания, правила и допълнителни такси за абсолютно всичко, които нискотарифните превозвачи въвежат периодично, започват да ме отблъскват от техните услуги. най-накрая сигурно ще почнат и да въвеждат "такса въздух за дишане" в самолета.

    вече на няколко пъти се хващам, че съм платил допълнително за толкова много неща по време на полет с "нискотарифна" компания, че най-накрая цената излиза почти същата като на традиционните авиокомпании, където в цената влиза всичко.

  • 3
    kiro_akcionera avatar :-?
    киро акционера

    Много добра новина за Пловдив и региона. Цената наистина не е от най-добрите, но все пак е рано да се каже, че е висока в сравнение с другите превозвачи. Това си е доста дълъг полет /за лоу кост/. Добре е да се види и сравни цената месец преди полета с другите превозвачи. Оделно полети до Лондон колкото искаш, и от София, и от Бургас. Конкурентите от Уиз и Изи имат сериозен дял, Уиз са малко по-агресивни, но Ласло им знае плановете:). Очаквам с нетърпение нещо по различно като дестинации, но все пак България е малка държава. Винаги е добре да има повече конкуренция, важно е, че Пловдив е вече на картата. За всеки Раян си има пътници...с ръчен багаж:)

  • 4
    com_marques avatar :-P
    Comandante Marques

    най-забавен е начина, по-който мениджърите от Раянеър говорят за себе си, все едно са единствената лоу-кост компания и цените им са най-най-най, а пък то не е вярно. Явно това е част от корпоративнат култура, въведена от лудия О'Лиъри.
    Иначе - отлична новина за Пловдив (казвам го като софиянец, на който му е писнало от Враждебна). Дано по-скоро има още полети оттам и на повече авиокомпании, защото едва ли печелят нещо от Раянеър, те са по-скоро имидж...

  • 5
    m17 avatar :-|
    m17

    До коментар [#2] от "judge_judy":

    Да бе да, посмали малко!. Пътувал съм до Дортмунг за 120лв отиване/връщане със ВСИЧКИ възможни такси + кафе във самолета. До Франкфурт Хан ми излиза 100лв пак със всички такси и кафенце. Айде да намерите традиционна компания дето да ме закара до посочените дестинации на дори двойни цени ?!? Последния път с Луфтханза ми взеха 320 евро до франкфурт на майн.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход