Емилиян Абаджиев: Ще има по-ожесточена борба за клиенти
Генералният мениджър на Metro Cash&Carry пред в. "Капитал"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Какви промени направихте в бизнес модела на компанията в България за противодействие на кризата?
- Нямаме намерение да променяме коренно бизнес модела си, по-скоро го усъвършенстваме и доразвиваме. Например от миналата година въведохме така наречения Target Group Management, което доведе до промяна и на структурата на компанията. Metro има много ясна клиентска структура и позволява ясно планиране, насочено към клиентите ни професионалисти и техните потребности. Въведохме услугата доставка, която е насочена към клиентите, които нямат възможност да се възползват от Cash&Carry бизнеса.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
ДАй боже. Трябваше Карфур да дойде и да въведе BUY ONE GET ONE FREE, а не купи едно и ще купиш ссъщото с 30% намеление на цената.
За разлика от вас другите наистина се борят! А вие просто вдигате цените с 20% ! НЕ ДДС ! Чисто-на детските дрехи и обувки - по случай 15 септември!Честито скъпи родители! Поне научете служителите си да махат старите етикети , че да не дразнят клиентите!
Метро не е това, което беше преди години, тогава наистина се пазаруваше евтино оттам. Сега с тази конкуренция почти не остана причина да се влиза в този магазин.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.