Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Емилиян Абаджиев: Ще има по-ожесточена борба за клиенти

Генералният мениджър на Metro Cash&Carry пред в. "Капитал"

Емилиян Абаджиев, генерален директор на Metro Cash&Carry
Емилиян Абаджиев, генерален директор на Metro Cash&Carry
Емилиян Абаджиев, генерален директор на Metro Cash&Carry    ©  Надежда Чипева
Емилиян Абаджиев, генерален директор на Metro Cash&Carry    ©  Надежда Чипева

Какви промени направихте в бизнес модела на компанията в България за противодействие на кризата?

- Нямаме намерение да променяме коренно бизнес модела си, по-скоро го усъвършенстваме и доразвиваме. Например от миналата година въведохме така наречения Target Group Management, което доведе до промяна и на структурата на компанията. Metro има много ясна клиентска структура и позволява ясно планиране, насочено към клиентите ни професионалисти и техните потребности. Въведохме услугата доставка, която е насочена към клиентите, които нямат възможност да се възползват от Cash&Carry бизнеса.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    korektor avatar :-|
    korektor
    • + 8

    ДАй боже. Трябваше Карфур да дойде и да въведе BUY ONE GET ONE FREE, а не купи едно и ще купиш ссъщото с 30% намеление на цената.

    Нередност?
  • gygi
    • + 11

    За разлика от вас другите наистина се борят! А вие просто вдигате цените с 20% ! НЕ ДДС ! Чисто-на детските дрехи и обувки - по случай 15 септември!Честито скъпи родители! Поне научете служителите си да махат старите етикети , че да не дразнят клиентите!

    Нередност?
  • 3
    epoc avatar :-|
    epoc
    • - 1
    • + 2

    Метро не е това, което беше преди години, тогава наистина се пазаруваше евтино оттам. Сега с тази конкуренция почти не остана причина да се влиза в този магазин.

    Нередност?
Нов коментар