Александър Чампаревич: Разширихме асортимента на стоките с постоянно ниски цени
Изпълнителният директор на "Пикадили" пред в. "Капитал"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Какви промени направихте в бизнес модела на компанията в България за противодействие на кризата?
- Търговските и маркетинговите ни дейности се насочиха към предлагането на по-голям избор на клиентите ни. Активизирахме промоциите и разширихме асортимента на стоките с постоянно ниски цени. Същевременно обогатихме всички групи стоки с утвърдено качество.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.