Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Александър Чампаревич: Разширихме асортимента на стоките с постоянно ниски цени

Изпълнителният директор на "Пикадили" пред в. "Капитал"

Александър Чампаревич, изпълнителен директор на "Пикадили"
Александър Чампаревич, изпълнителен директор на "Пикадили"
Александър Чампаревич, изпълнителен директор на "Пикадили"    ©  Надежда Чипева
Александър Чампаревич, изпълнителен директор на "Пикадили"    ©  Надежда Чипева

Какви промени направихте в бизнес модела на компанията в България за противодействие на кризата?

- Търговските и маркетинговите ни дейности се насочиха към предлагането на по-голям избор на клиентите ни. Активизирахме промоциите и разширихме асортимента на стоките с постоянно ниски цени. Същевременно обогатихме всички групи стоки с утвърдено качество.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар