Пиер Пренге: Пазарът в България отново започна да расте

Главният изпълнителен директор на Pernod Ricard пред "Капитал"

Пиер Пренге, главен изпълнителен директор на Pernod Ricard
Пиер Пренге, главен изпълнителен директор на Pernod Ricard
Пиер Пренге, главен изпълнителен директор на Pernod Ricard    ©  Цветелина Ангелова
Пиер Пренге, главен изпълнителен директор на Pernod Ricard    ©  Цветелина Ангелова

Профил

Пиер Пренге е главен изпълнителен директор на една от големите международни компании за алкохол – Pernod Ricard, която за последната година има приходи от над 7 млрд. евро. Пренге е във фирмата от 2000 г., а едни от успешните му проекти са придобиването през 2005 г. на Allied Domeq и през 2008 на Vin&Sprit (водка Absolut). На главния директорски пост е от края на миналата година.

Pernod Ricard България има около 30% пазарен дял в стойност и развива марките Jameson, Absolut, Ballantine’s, Chivas Regal и др.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    morraan avatar :-|
    morraan

    аха,расте, пазарът на пиячите...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал