"Мобилтел" изпраща 1.9 млн. фактури до Коледа

Телекомът можеше да ограничи недоволството на хората, ако говореше активно за проблема със своята билинг система

"Съжаляваме за всички неудобства, които са изпитали нашите клиенти", заяви Андреас Майерхофер, изп. директор на  "Мобилтел".
"Съжаляваме за всички неудобства, които са изпитали нашите клиенти", заяви Андреас Майерхофер, изп. директор на  "Мобилтел".
"Съжаляваме за всички неудобства, които са изпитали нашите клиенти", заяви Андреас Майерхофер, изп. директор на "Мобилтел".    ©  Надежда Чипева
"Съжаляваме за всички неудобства, които са изпитали нашите клиенти", заяви Андреас Майерхофер, изп. директор на "Мобилтел".    ©  Надежда Чипева

От септември насам клиентите на "Мобилтел" имат проблем с обслужването на компанията. Някои от тях не могат да проверят сметката си, други се редят на дълги опашки, трети са със спрени телефони, заради неверно завишени кредитни лимити, четвърти не могат да прехвърлят номера си към друг оператор и т.н.

Компанията сгреши като не обясни на своите абонати каква е точната причина за странностите на нейната нова софтуерна система. Това се случи едва вчера на среща с журналисти на Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на "Мобилтел".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
34 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kabico avatar :-|
    kabico
    • - 3
    • + 50

    "Клаузите за автоматично подновяване на договорите (които "Глобул" също използва) няма да бъдат премахнати. Твърдението на "Мобилтел" е, че това е удобство за клиента"

    Да бе страшно удобство. Като е толкова удобно да питат клиентите си дали го искат или не. Или направете една анкета. Мен някаква кифла ми направила договора за 2 години вместо за 1 и сега и да искам не мога да си го върна на 1-годишен - просто не можело. Че на всичкото отгоре се подновява автоматично, я си забравил (за 2 години да не повярваш) кога ти изтича договора и хоп още 2 годинки същия шит.

    Нередност?
  • 2
    talibmaharaja avatar :-P
    Talib
    • - 34
    • + 14

    ква кифла бе пич, чети какво подписваш! освен това, договорите се подновяват за 1 год., и дори да не се, пак със същия претекст ще има хиляди недоволни, че им спрял телефонът изведнъж, а те искали да го подновят...

    Нередност?
  • 3
    alexiz_skira avatar :-|
    alexiz_skira
    • - 3
    • + 20

    "Съжаляваме за всички неудобства, които са изпитали нашите клиенти", заяви Андреас Майерхофер, изп. директор на "Мобилтел".
    Е, мерси, че се сетихте че трябва да се извините. Малко късно стана обаче за извинения.

    Нередност?
  • 4
    lafrikandu avatar :-|
    lafrikandu
    • - 2
    • + 30

    До коментар [#2] от "talibmaharaja":

    да бе, то в България винаги някой е недоволен от нещо и мрънка.
    това с подновяването на договорите е абсолютно несправедливо и подъл номер за връзване на клиенти!
    само за пример, след като много внимателно следих, кога ми изтича 2-годишния договор, в деня когато изтичаше отидох до офис, за да заявя, че не искам да го подновявам и познай какво ми казаха:
    договора ми е бил подновен автоматично в ... 3 часа през нощта!!!
    какво мога да направия?! нищо, още една година да плащам сметки на тези очевидни измамници.

    Нередност?
  • 5
    koolion avatar :-|
    boring pumpkin
    • - 2
    • + 19

    чудя се, след като не са издадени факурите в законоустановения срок, защо НАП не са ги подгонили?

    Нередност?
  • 6
    deepdish avatar :-|
    Deepdish
    • - 1
    • + 11

    Няма такъв мениджър - чак мениджър на годината го избраха. Пък и как се е боднал с тая ризка с къс ръкав и вратовръзка.....

    Нередност?
  • 8
    motochristo avatar :-?
    motochristo
    • - 1
    • + 25

    До коментар [#2] от "talibmaharaja":

    Намери си здрав клон, или дълбоко езеро.
    Точно тези "хиляди недоволни", за които говориш, нямат право да са. Някой си да подпише договор от твое име със себе си, ако ти изрично не му кажеш, че не го искаш, е безумно. Който му изтича договора, е по-лесно да получи подсещащо обаждане, отколкото 12 месечни такси, не смяташ ли?!?!

    Нередност?
  • 9
    antonalex avatar :-|
    OMUNVINGE
    • - 2
    • + 35

    Как да си прекратите договора с Мтел предсрочно.

    След дълго ходене по мъките начина да се прекрати договора предсрочно е посредством лъжа.

    Отивате във всеки офис на Мтел и заявявате че телефона вие откраднат и искате да спрете картата.
    От Мтел ви казват, че до 1 седмица трябва да пуснете заявление за нова карта.
    Вие не пускате и договора ви е спрян.
    Ако имате друг номер на Мтел на ваше име може да ви се обадят и да ви разпитват но няма да се давате - лъжете до край.
    УСПЕХ :)

    Нередност?
  • vaniajelezova
    • + 18

    Този Андреас да вземе да се гръмне, защото съм сигурна, че няма да си подаде оставката. Ще се намери ли някой в държавата ни да им забрани автоматично да си удължават срока на договорите, правят го всички оператори, и Мтел, и Глобул, и Виваком. Намирам го кощунствено, изнудваческо, за мен е престъпление да не ми позволяват да се откажа от някого, още повече, че съм изпълнила моята част от договора и искам вече да си отида от този оператор.
    Няма ли институция, която да забрани тази манипулация спрямо толкова милиона граждани ?

    Нередност?
Нов коментар