Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Криза-некриза, ние вървим по ясен път." Тази реплика на собственика на "Фикосота синтез" Красен Кюркчиев е отпреди година и е изречена след поредния нов продукт на компанията - в случая вафлен десерт. Много пасва и на историята, която тук ще разкажем. Сега управляваната от него фирма дори прави по-голяма крачка - влиза в изцяло нов сектор. Ще продава свои марки сирене и кашкавал от следващия месец.
Историята на фирмата показва, че "Фикосота синтез" знае как се налага продукт. Правила го е и с прах за пране, и със снаксове, и с тоалетна хартия. Оръжието на компанията е добър продукт, налаган с много силен маркетинг и реклама. Затова сега очакванията са фирмата да размести млечния пазар. Секторът е раздробен, няма силни марки, така че има място за брандирани изделия. Освен това "Фикосота синтез" има добра дистрибуция, контакти с вериги и търговци. В случая със сиренето и кашкавала обаче има една особеност - прицелването е във високия ценови сегмент. Там конкуренцията е слаба, но и търсенето не е голямо, особено във време на криза.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове