Сайтовете за запознанства не харесват Facebook

Посещенията и печалбата им спадат през миналата година в България

Изненада – голяма част от населението на развитите държави прекарва много време в социалните мрежи в нета. Това променя много неща. Например начина, по който хората търсят и намират нови приятели и интимни партньори. В САЩ интернет е третият най-популярен начин за свалки след запознанство чрез общи приятели и срещите в барове и ресторанти. Това показват данните на актуално проучване, цитирано от Economist.

Само допреди няколко години намирането на партньори онлайн беше запазена марка за т.нар. сайтове за запознанства. В България те винаги са изглеждали някак хибридно между чат, агенция за срещи и социална мрежа. С навлизането на Facebook обаче това се промени и лидерите sladur.com, elmaz.com, aha.bg, gepime.com започнаха да усещат конкуренцията по намаляващите посещения.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове