Собственикът на BG-Mamma.com НЕГ.БГ влиза в още 3 сайта
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Собственикът на BG-Mamma.com НЕГ.БГ влиза в още 3 сайта

Иван Николов, изпълнителен директор и основател на НЕГ.БГ.

Собственикът на BG-Mamma.com НЕГ.БГ влиза в още 3 сайта

Компанията купува изцяло автомобилните Tuning.bg и Testdrive.bg, и 50% от BB-Team.org

Асен Георгиев
20453 прочитания

Иван Николов, изпълнителен директор и основател на НЕГ.БГ.

© Цветелина Ангелова


Придобиването на разработени нишови сайтове се превръща в запазена марка на тригодишната компания НЕГ.БГ. Скоро след регистрацията ѝ през 2008 тя купи популярния форум BG-Mamma.com, а две години по-късно попълни портфолиото си с рекламната мрежа User Media и тинейджърския портал за забавление и игри Kefche.com.

Чрез последната си инвестиция (сделките вече са финализирани) компанията придобива мажоритарен дял в автомобилните форуми Tuning.bg и Тestdrive.bg. НЕГ.БГ купува и 50% от сайта за хранене, диети и фитнес BB-Team.org. След сделката стратегическото развитие на продукта, маркетинга и търговските задължения се поемат от НЕГ.БГ.

И трите сайта запазват екипите си. В BB-Team.org в момента работят двама редактори и около 10 консултанти и автори, които са действащи треньори и специалисти в области като биология, хранене и др.

НЕГ.БГ е третата по посещаемост интернет компания в България, изоставайки само зад "Нетинфо" и "Инвестор.БГ". Сайтовете, до които НЕГ.БГ има достъп през рекламната мрежа User Media, обаче не са собственост на компанията. User Media, съответно НЕГ.БГ, има дългосрочни договори за използване на рекламните им площи.

По данни на изпълнителният директор на НЕГ.БГ Иван Николов консолидираните нетни приходи на компанията и User Media за 2010 г. ще достигнат 1.3 млн. лв., като почти всички идват от първото дружество. Приходите на компанията за 2009 г. са 525 хил. лв., показва справка в Търговския регистър.

Tuning.bg и Testdrive.bg са сред посещаваните автомобилни форуми в страната. Заедно достигат до 200 000 уникални потребители месечно.

BB-Team стартирала през 1999 година и предоставя съвети за спортуване, начин на хранене и целесъобразно ежедневие. Сайтът посещавават 200 000 уникални потребители месечно – хора, интересуващи се от здравословния начин на живот и има над 38 000 регистрирани потребители.

Повече информация по темата очаквайте в съботния брой на "Капитал".

Придобиването на разработени нишови сайтове се превръща в запазена марка на тригодишната компания НЕГ.БГ. Скоро след регистрацията ѝ през 2008 тя купи популярния форум BG-Mamma.com, а две години по-късно попълни портфолиото си с рекламната мрежа User Media и тинейджърския портал за забавление и игри Kefche.com.

Чрез последната си инвестиция (сделките вече са финализирани) компанията придобива мажоритарен дял в автомобилните форуми Tuning.bg и Тestdrive.bg. НЕГ.БГ купува и 50% от сайта за хранене, диети и фитнес BB-Team.org. След сделката стратегическото развитие на продукта, маркетинга и търговските задължения се поемат от НЕГ.БГ.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

17 коментара
  • 1
    gt avatar :-P
    гт

    Влизат, излизат, влизат, излизат...

    :-)

    Това не беше ли оня младеж?!

    Браво!

    :-)

  • 2
    elenko avatar :-|
    Eenk

    Бих разграничил медийните групи като такива, които притежават и управляват съдържанието си, и такива, които продават рекламата въхру сайтове, над които нямат контрол.

  • 3
    monnna avatar :-|
    monnna

    "Повече информация по темата очаквайте в съботния брой на "Капитал"."

    Да се надяваме, че поне на хартия няма да има толкова много правописни грешки... :(

  • 5
    oranjevmorkov avatar :-|
    kolevski

    @elenko Tuning, Testdrive и BB-Team (а и Winner) не са със съдържание генерирано от потребителите.

    А защо трябва да има разграничение? Това, че в BG-Mamma съдържанието не се налива от 20 редактори затворени в офис не означава, че в сайта няма правила (които са далеч по-строги от правилата за коментиране в Капитал например).

  • 6
    dobringranchaorv avatar :-|
    Dgrant

    Браво на г-н Николов, че е успял да разработи тази мрежа, най-вече за БГ-Мама, който е един от най-посещаваните форуми и сайтове.

  • 7
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.

    До коментар [#6] от "Добрин Грънчаров":

    Добрине, Николов нищо не е разработил. Той просто го купи разработен преди 2-3 години .
    А що се отнася до другите сайтове - нещо ми се вижда доста ???? сделка - Tuning.bg напр. е с алекса ранк 134000 и смешния ПР4 - едва ли струва повече от 1500 лв. реално. А Testdrive.bг е още по -зле..

    Изобщо в България с е плащат пари за нещо.. ама струва ли толкова реално..

  • 8
    dobringranchaorv avatar :-|
    Dgrant

    До коментар [#7] от "bestbuy":

    Недочел съм извинявам се

  • 9
    bibo35 avatar :-|
    bibo35

    За първи път чувам за тези сайтове.Честна...скаутска!

  • 10
    reckless avatar :-|
    Consumer

    До коментар [#9] от "bibo35":

    Преди време БГ-МАМА беше обект на коментари във форума на капитал, някаква патка се беше изказала неподготвена, вместо да си гледа дрънкулките и да сменя памперси, та голямо оплюване падна.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK