NaPazar.bg

Собственикът на BG-Mamma купи още три сайта. С това консолидацията в бранша започва наново

Изпълнителният директор на НЕГ.БГ Иван Николов казва, че вече не мисли как да направи компанията печеливша, а как да удвои реализираната към момента печалба.
Изпълнителният директор на НЕГ.БГ Иван Николов казва, че вече не мисли как да направи компанията печеливша, а как да удвои реализираната към момента печалба.
Изпълнителният директор на НЕГ.БГ Иван Николов казва, че вече не мисли как да направи компанията печеливша, а как да удвои реализираната към момента печалба.    ©  Цветелина Белутова
Изпълнителният директор на НЕГ.БГ Иван Николов казва, че вече не мисли как да направи компанията печеливша, а как да удвои реализираната към момента печалба.    ©  Цветелина Белутова

Придобиванията на интернет сайтове винаги са били новина в България. Особено през последните три години, когато несигурността на рекламния пазар охлади интереса към този сектор.

На този фон създадената в края на 2008 г. НЕГ.БГ продължава да прави сделки, приобщавайки нови сайтове към себе си през няколко месеца. Последните попълнения в портфолиото ѝ са мажоритарно участие в автомобилните Testdrive.bg и Tuning.bg, както и 50% от ориентирания към фитнес и целесъобразно хранене и живот BB-team.org.  Както и в предишните сделки, реализирани от НЕГ.БГ, и този път Иван Николов, изпълнителен директор на компанията, отказа да коментира размера на инвестицията в Tuning.bg, Testdrive.bg и BB-Team.org. "С последните покупки показваме, че сме променили стратегията си. Ако досега придобивахме разработени сайтове, които веднага могат да започнат да генерират приходи, сега залагаме на потенциала за развитие", коментира той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове