Кой сега е номер 1
През 2011 г. Toyota вероятно ще загуби водещото си място на световния автомобилен пазар


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
През 2008 г. за пръв път от 77 години някой достави на света повече автомобили от General Motors. Този някой бе японският автомобилен гигант Toyota. Почти четири години по-късно възродената американска компания изглежда готова да си върне първото място. Към него в по-дългосрочен план се е устремил и европейският хегемон Volkswagen.
Тронът на Toyota клатят както обективни, така и субективни причини. Най-коментирани от експертите обаче са три: последствията от земетресението в родната Япония, растящите съмнения в качеството на продукцията и липсата на значимо присъствие на най-бързо развиващия се пазар в Китай. Всичко това се случва в контекста на силен годишен старт при повечето конкуренти.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Аз нямам, кой знае какъв опит с Тойота,но съм каръл техен модел,Корола като съм я взел на 10000км,и за няколко хил.км,бях впечатлен от автомобила,в чиито клас са Голф4 и А3,Тойота-та ме впечатли,повече от всяка друга карана от мен кола и заставам зад тях като им пожелавам успех към 10-та позиция.......)
сигурно е тъй, щом маркетчиите казват... но факт е че дилърът иска да ми купи обратно тримесечният приус с хиляда кинта повече отколкото ми го продаде... :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.