хъМ-тел

Две истории на недоволни потребители на "Мобилтел"

В последните седмици не е никак трудно да чуете истории на недоволни потребители на "Мобилтел". Трябваха ни часове, за да намерим две. Публикуваме ги по-долу:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
47 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    b.davidkov avatar :-|
    masay
    • - 2
    • + 60

    От 12 г. съм абонат на МТел. От септември насам, откакто налагат новата билинг система, ми скъсаха нервите. На жалбите ми се отговаря абсолютно формално в последния възможен ден. Когато се обърнах към КЗП, оттам ми отговориха, че по закон не могат да бранят правата ми, тъй като съм юридическо лице, а по закон юридическо лице не е потребител...
    От Комисията за регулиране на съобщенията ми отвърнаха, че въпросите, които поставям - за нарушения от страна а МТел на членове от техните Общи условия - не са в тяхната компетентност и ме посъветваха да се обърна към съда. Нямам нищо против. Някой от вас познава ли адвокат, който би желал да поосъдим МТел?

    Нередност?
  • 2
    antropos avatar :-(
    antropos
    • - 2
    • + 51

    Капитал, и вас ви мотаят точно така както и клиентите си.Отговорът, който сте получили е стандартен/имам няколко такива на електронната си поща/.Нито е вярно, че има отлагателен период - на 06.05.2011 открих???, че имам три фактури.Шокираща бише първата - издадена на 28.02.2011 и срок за разплащане 27.04.2011., т.е. аз вече бях в нарушение.Добре, че от същия период имам няколко писмени отговора на електронната си поща, които по безспорен начин доказват, че тази фактура не е била изготвена във времето, което операторът посочва.Изводът - яко, много яко, лъжат.Но къде е онази комисия, която никога я няма, когато трябва да се защитават потребителите.И какво точно регулира....хайде да не ставам циничен.

    Нередност?
  • 3
    wildbalkan avatar :-|
    wildbalkan
    • - 10
    • + 6

    tova ne me iznenadva izobshto,vse pak ne zabraviate che stava duma za diva kochina,v koiato praviloto e kak da precakash.......koito i da e,samo da ima precakan,tuk,v onazi faliralata greece,dori da imam dogovor,samo ako neshto v deistviiata na operatora(ili koiato i da e firma,v koito i da e biznes)ne mi haresa,bez dokazatelstva i drugi formalni gluposti,otivam v ofisa i prosto zaiaviavam che tova i tova ne mi haresva,bez drugi obiasnenia si ostaviam ime,tel.nomer i tova e s dogovora,ili veche niamam dogovor!tochno,iasno i nai-vajnoto raboteshti v imeto na klienta firmi,chastni ili darjavni,nikakvo znachenie niama,no v divata kochina si e kato i dori po-zle ot divia zapad,v sluchaia iztok!!!

    Нередност?
  • 4
    dealer avatar :-|
    Ivan Banev
    • + 35

    Днес имам проблем с Мтел,по-точно баща ми...Преди месец ходих да му плащам сметката,казаха че няма неплатени фактури,от вчера(без уведомление) му спрели телефона и днес ми казват -имате неплатени фактури за 65лв...От декември не сте плащали....А принципно майка ми се занимава с плащанията и казва,че не може да каже точно кой месец последно е плащала,но в никъв случай не е от декември чак,това си е половин година...За това тия дни ще се разделим като бизнес партньори с Мтел,от 9 години баща ми е изряден платец,един ден забавена сметка няма и за отплата...

    Нередност?
  • 5
    iwonow1 avatar :-P
    iwonow
    • + 28

    Само М-тел , явно са професионалисти - правят ни на маймуни и к..во ? Яко си пишем по форумите - просто супер ... Браво пак :))

    Нередност?
  • 6
    mfmfmf avatar :-|
    mfmfmf
    • + 54

    От 10 години съм клиент на МТел, след всички неуредици със билинг системата им бях на косъм да се откажа от техните услуги. Обмислях как да използвам близо 3500 точки, натрупани по време на отношенията ни. Каква беше изненадата ми, когато открих, че от началото на май вече имам 1600 точки !!! След разговор с оператор ми беше обяснено, че имало 3-годишна давност за точките /?!/ която била влязла в сила.
    Съветвам всички читатели да бойкотират тази компания, заслужаваща просто да фалира.

    Нередност?
  • 7
    b.davidkov avatar :-|
    masay
    • - 1
    • + 19

    До коментар [#6] от "mfmfmf":

    Прочетете си пак договора и Общите условия. Ако смятате, че имате нарушени права - съдете ги.

    Нередност?
  • 8
    newager avatar :-|
    Joro
    • - 1
    • + 33

    Да, аз ще съм поредния написал: "От над 10 години съм клиент на М-тел и..."
    Всъщност договорът ни е под номер 19 ***, това го разбрах вчера, когато отидох в офис на М-тел.
    Според мен не може една компания да падне толкова, колкото М-тел пада в момента и губи 50% от пазарния си дял поради тази "нова система".
    Какво ме издразни?
    Както в написаната по-горе статия още през ноември 2010 се издразних на 1-месечните предизвестия на договорите с неравноправни взаимоотношения. Приех го отново за моя грешка.
    Миналата седмица, когато пристигнаха фактурите за 3 месеца назад и реших да ги проверя през системата им ме издразни това, че в сметките са ми добавили услуги, които не съм използвал. Да, благодарение на тяхната система, която не функционира изрядно от над половин година, разбрах, че са ме таксували неправомерно.
    Чувствам се излъган за 1 нещо, но се замислям за колко още други системата им ме е излъгала? С тези високи ежемесечни суми?
    Ползвам друг оператор, основно вече 1 месец, за който плащам 3 пъти по-малко суми отколкото за М-тел. Не искам да звучи като антиреклама, но за съжаление това е истината.
    За съжаление става нещо нереално с М-тел, даже самите те не могат да го осъзнаят.
    Да се върнем на вчера, когато служителката им директно ми даде молбата в която да напиша моята жалба. При въпросът ми - това нормално ли е, тя, просто замълча изморено, сякаш това е поредната жалба за деня, а преди не бе така.

    Нередност?
  • 9
    aussie avatar :-|
    aussie
    • + 32

    Просто ги сменете. Не е толкова лошо, дори и със загуба на телефоннния номер.

    Нередност?
  • 10
    nogica avatar :-|
    nogica
    • + 33

    на там отива работата ще разпратя СМС-ите и финиш.Това ще влезе в учебниците,как да загубиш лидерството си на пазара сам.Добре че пускат рекламите на всеки час да ми напомнят кога ми изтича договора

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал