Тъмният терминал

Две години след откриването на "Летище Пловдив" то няма осветление, но пък има пукнатини и течове

Смяната на електрическите крушки вече е в ход
Смяната на електрическите крушки вече е в ход    ©  Цветелина Белутова
Смяната на електрическите крушки вече е в ход
Смяната на електрическите крушки вече е в ход    ©  Цветелина Белутова

Сряда преди обяд. Както в повечето дни от седмицата, на новото летище в Пловдив пътници няма. Само за младежа, който сменя крушките в пътническия терминал, покатерен на стълба, денят, изглежда, е натоварен.

"Някои от тях му оставаха в ръцете заедно с фасунгите", заявява служителят на "Летище Пловдив", който ни развежда наоколо. "Заради евтините фасунги е", си обясняват проблема с осветлението от летището. Оттам на шега се радват, че нямат полети вечер, тъй като терминалът оставал почти тъмен.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


15 коментара
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik

    А то в тая държава имА ли мол, летище или нещо друго, в което след откриването на да не тече, капе, плочките да се отлепят и т.н. Аз лично не се сещам. Да не говорим, че софийското Щрабак го прави 2 години по-дълго от договорения срок, но пак имаше какво да пада и да се пука...

  • 2
    ectet avatar :-|
    ectet

    Скоро пътувах от новия терминал с райън еър и имам много приятни впечатления - чисто, бързо, комфортно - само споделям без да натрапвам...

  • 3
    ventsy avatar :-|
    ventsy

    Тоест, избрана е най-добрата оферта (най-ниска цена и най-кратки срокове), всичко е свършено в срок, е имало е оскъпяване, но от статията ми изглежда че е било основателно.

    Дотук добре. Проблема е че качеството не е било на най-добро ниво. Случват се такива неща, затова има гаранции... Друг е въпроса че фирмата изпълнител явно е закъсала и няма пари. Затова, при такива поръчки най-добре е част от цената да се държи в ескроу и от нея да се извършват каквито ремонти са нужни. Като мине срока на гаранцията, изпълнителя получава остатъка от парите.

  • 4
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.

    До коментар [#3] от "ventsy":
    "Тоест, избрана е най-добрата оферта (най-ниска цена и най-кратки срокове),"
    Напротив - проблемите идват обикновено защото се избира най-скъпата оферта, с най-сбурдните срокове, а това е така защото там комисионните и печалбите са най-големи. И обикновено нищо не се свършва, след като всеки си поиска комисионната..

  • tedif

    Ако си бяха направили труда да видят и чуят какво говорят за лицето коев потърпевшите,закупили негови *строителни творения*,нямаше да изпада в това положение летището!Поредния червен сопол,награден от събратята си - и те същите нещастници!Строител на годината - смях и сълзи....

  • 6
    the_european avatar :-|
    the_european

    До tedif - при процедурите за обществени поръчки репутацията на фирмата и собственика не се оценява - няма и как да се оценява, тъй като е субективно. А можеше, ако нашата глупава държава беше направила Черен списък на некоректни изпълнители на обществени поръчки, за което настояваха от ЕК. Но тогава може би щеше да се окаже, че почти целия български бизнес попада в този списък и няма да има кой да строи. Виж, в нормалния бизнес не е така, репутацията има огромно значение и само много глупав човек ще продаде нещо на, примерно, Валентин Захариев, без да е взел парите предварително. Между другото имам усещането, че част от българската държавна администрация доби печален опит, но най-накрая се научи да прави и поръчки, и да осъществява инвеститорски контрол. Най-голям напредък имат, като че ли структурите, за които отговаря министър Плевнелиев.

  • 7
    ivanko001 avatar :-P
    ivanko001

    Така е като избират Христо Чолаков за изпълнител на хидроизолациите. Не се сещам да няма обект които да е правел и да не тече. Докато има тънки пости при изолациите и се търси най-евтиния материал и изпълнение ще тече:)))))

  • 9
    ajsajder avatar :-|
    ajsajder

    Кауфланда е с ХЕВА-на Чолаков и не тече!!! То някой трябва и да ги гледа циганите-изолаторджии как работят..!

  • 10
    ajsajder avatar :-P
    ajsajder

    А "структурите за които отговаря Министър Плевнелиев" и по специално водостоците по Магистрала Тракия, където работят братята гърци, съвсем скоро и те ще протекат-видях и там как се работи .. но това, просто като забележка..


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход