От Blizoo и далеч

Ищван Полони, изпълнителен директор на кабелния оператор, отговаря на жалби от потребители

 Ищван Полони, изпълнителен директор на Blizoo    ©  V+O

Проблемите с клиентското обслужване на Blizoo са едни от малкото, на които са посветени не една-две форумни теми, а цял форум. Ето един примерен разказ от първо лице:

Всъщност историята ми е банална –  проблемите на потребители по 'периферията' на покритието. Поради факта, че съм потребител в софийския квартал Симеоново, в продължение на години имах много проблеми с качеството на сигнала и скоростта на интернет.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
18 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 228
    • + 45

    Това е най-абсурдната компания - потресаващ пример за некоректно отношение към клиентите. В т. нар. център за клиенти няма нито един служител, който адекватно да отговори на въпросите на клиент. Изключително невъзпитано отношение, което дори понякога преминава в подчертана досада. Неизпълнение на поети ангажименти от типа: Ще ви се обадим до 5 минути, Ще възстановим услугата до уречен час.
    В продължение на няколко години съм бил клиент на фирмата - преди да се "консолидира" и след това и мога да кажа, че не издържах на непрекъснатите подигравки на тези хора и напуснах. Нито аз нито някой от хората около мен някога ще се върнем към Близу. Лошо качество, лошо отношение, некоректни служители. Какви 4 месеца за отговор по жалба?! От 6 септември 2010 г. до ден днешен т.нар. фирма не е отговорила на моя жалба, регистрирана в офиса им в Младост 1А.
    Уважаеми читатели на Капитал, никога не се подвеждайте - бягайте от Близу.

    Нередност?
  • 2
    dragozow avatar :-|
    dragozow
    • + 21

    Какво очаквате да ви каже друго?

    Нередност?
  • 3
    ivanski12 avatar :-|
    Ivanski
    • + 19

    Този унгарец е пълен провал 4-та година и затова Булсатком ги отнесе... Той стана причина, почти всички дето ставаха за нещо да напуснат..

    Нередност?
  • 4
    DALILAN avatar :-|
    dalilan
    • + 16

    И 20 нови бранда да вкарат - няма спасение:)

    Нередност?
  • 5
    zaniza avatar :-(
    ЗаНиЗа
    • + 13

    " Това говори за липса на всякакво уважение и зачитане на потребителите..." - и нека сега разните комисии, асоциации и други защитници на правата НИ да вземат думата. Май не четат форумите, пък и сигурно е, че не по-малко "сладкодумно" обясняват необяснимото и то пак без никаква полза.

    Нередност?
  • 6
    dzver avatar :-?
    Веселин
    • + 22

    Изненадан съм, че това недоразумение още съществува. С темповете на загуба на клиенти трябваше вече да са хлопнали кепенците.

    Нередност?
  • 7
    kalin_m avatar :-P
    kalin_m
    • + 10

    Аз просто им спрях парите - не съм им клиент и толкова. Сега за 1г. три пъти идваха да ме "вербуват", но не им връзва. Досадници, които не си стоят зад офертата. А и ТВ каналите са им над 90% от баналните, мерси.

    Нередност?
  • 8
    amogilski avatar :-|
    amogilski
    • + 13

    Проблемите на Близоо в Стара Загора започнаха след покупката от тяхна страна на Верея Кабел.Срина се и интернет и телевизия.Успяха преди да ги сринат да подпишат договори с клиентите си за 1.5 години в които клаузите са от времето на робовладелческия строй.Използуваха ангажираността на клиентите си, които бяха доволни от Верея кабел и подписваха договорите си без да четат и да се притесняват.Но живота показа друго.Надявам се през втората половина на 2012г. да загубят 90% от клиентите си в Стара Загора, понеже тогава изтичат договорите им.

    Нередност?
  • 9
    shwarzspeht avatar :-|
    Клюводървец
    • + 5

    Поредният кожодер в България след топлофикаций,ел.оператори,обилни оператори,производители на горива и т.н. монополисти.Май е време и тези да се включат във ведомството на Семерджиев.Трябва ,човекът има мерак за Бентли.

    Нередност?
  • ivanl
    • + 15

    Не познавам човек който да е имал взаимоотношения с Близу/Евроком и да не са стигнали до разправии. Явно с М-тел се конкурират за титлата най-скапан телеком. Поне логото на компанията отговаря на качеството на услугите - настъпано лилаво по някаква причина кучешко лай.... .

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал