Ищван Полони: Четвъртият мобилен оператор зависи от действията на регулатора

Изпълнителният директор на Blizoo пред "Капитал"

Ищван Полони
Ищван Полони    ©  Надежда Чипева
Ищван Полони
Ищван Полони    ©  Надежда Чипева
Визитка 

Ищван Полони е изпълнителен директор на "Близу медиа енд броудбенд" (Blizoo) - един от водещите кабелни оператори в България. Преди това той беше изпълнителен директор на "Евроком". Работил е и за FiberNet Group – компания-собственик на кабелни оператори в Централна и Източна Европа. Бил е и консултант в Лондон за Booz&Co и Oracle Consulting. Полони има магистърска степен по бизнес-администрация от Budapest University of Economics и МВА степен от Университета Бъркли в Калифорния, САЩ.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


10 коментара
  • 1
    hrist0 avatar :-P
    Hristo Hristov

    А не благодаря. Близу 4-ти мобилен оператор ще ми дойде в повече. След тормоза, а който подлага потребителите и бездействието на институциите срещу това (само една от многото истории - http://economistbg.blogspot.com/2011/06/blizoo.html ) врътките и заобиколките на закона от сега действащите оператори, ще ни се струват направат като преференциално обслужване.
    Ако Близу влезе на пазара доста ще изчетка имиджа на Мтел, Глобул и Виваком просто, защото потребителят ще види, че може и по-зле да стане. Бих посъветвал г-н Ищван Полони първо да се погрижи за клиентското си обслужване, а после да мисли как фирмата му да расте, защото потребителите не са толкова големи балами, за каквито ги мислят всички като него.

  • 2
    jj avatar :-P
    J.J.

    До коментар [#1] от "Hristo Hristov":

    Взехте ми думите от устата :) Преди време се бях замислил дали има компания в телекомуникациите, която да има по-лош имидж от Мтел и се сетих за Близу... Какво стана с масивните инвестиции в оптика, за които твърдяхте преди няколко месеца? "В държава, където скоростите на интернет са толкова високи, където хората са свикнали да имат 15-20 мегабита, WiMax не е добра идея. " Да, в България не е като в ЗЕ да се радват хората на 5-10 мегабита стабилен интернет... А още повече не е като в ЗЕ по отношение на комуникация с клиентите и точно затова Близу се проваля толкова много: защото тръгна с идеята, че българския потребител е толкова търпелив като великобританския например... Във ВК съм чакал "великите" Бритиш Телеком да ме свържат с съпорта си в Индия около час и половина.

  • 3
    dggm avatar :-P
    dggm

    До коментар [#2] от "J.J.":

    Няма ли сте "удоволствието" да купувате услуга от канадските оператори.

    Чужди кокнуренти не се допускат на пазара там и резултатът е невероятно плачевен откъм цени и качество. Вярвайте ми, ВК ще ви се стори като технологична утопия, а БГ като научнофантастичен роман :)

  • 4
    stoiank avatar :-|
    stoiank

    Между другото, всички оператори се скатават,че очакват нови 300-400 хил./а може и доста повече/ клиента. Просто трябва да се свържат всички касови апарати с НАП. А там взимаш си картата и плащаш за година с договорче. Така че да не ги мислим тях.

  • 5
    jj avatar :-P
    J.J.

    До коментар [#3] от "dggm":

    А, заповядайте на 1 мегабит макс интернет през деня, и 10-ина през нощта моля :) Много са зле милите...

  • 6
    1con avatar :-|
    1con

    Ищванчо, Ищванчооо... фирмицата ви е плачевно-трагична, като започнеш от корпоративната идентичност с лилЯвите лекета, минеш през услугите и завършиш със счетоводството и ръководния кадър...

    Само примерче за илюстрация (в допълнение към изобилно посочените по-горе):

    1. Фактурка може да се издаде само СЛЕД като платиш;
    2. Съответно няма от къде да знаеш колко са ти задълженията ...освен ако не отидеш до офис на фирмицата (нещо често неудобно, а понякога невъзможно);
    3. След неопределен период от време получаваш по пощата 2-3 фактури, 1 кредитно известие и предварително попълнени платежни нареждания ...за платените вече задължения, въз основа на които са ти издали фактурките.

    Странно е, но сумите само по някога съвпадат с вече платените...

    Още по-странно е, когато видиш, че седалището и адресът на управление (незнайно как) са се преместили в северна индустриална зона на град Харманли (вместо в центъра на София където винаги са били).

    Аре Баце! И да кажеш на младежите да не нахлуват с цигари по къщите на хората когато ги посещават по служба.

  • 7
    voxy avatar :-|
    voxy

    този смешко да каже защо имат най-трагичната поддръжка в България, 10 дена всеки ден ме лъжат че утре щели да ми се обадят да ми кажат ще ми преместят ли кабелната или не и на 10-ия ден ми писна, такива некадърници няма тръгнали да се натискат за мобилен оператор

  • 8
    georgi2025 avatar :-|
    georgi2025

    "започва нова ера в телекомуникациите", защото телекомите вече само пренасят данни, а интернет компании като Гугъл и Епъл правят операционни системи и бизнес модели свързани с "клауд компютинг", смартфони и таблети, които хората искат да са свързани. Това води до намаляване на приходите в глобален мащаб и нови услуги от телекомите, които трябва да се диференцират с по-добро обслужване на клиентите с предоставената от тях инфо. За това ли става въпрос с тази компания или за картел, които ще забави технологичния прогрес за печалби?

  • 9
    1con avatar :-|
    1con

    http://reg.cpc.bg/Dossier.aspx?DossID=300039483

    Ето едно решение на КЗК ...моето мнение е, че им е малко :)

  • 10
    hrist0 avatar :-|
    Hristo Hristov

    До коментар [#9] от "1con":

    "НАЛАГА ИМУЩЕСТВЕНА САНКЦИЯ в размер на 30 379,00 лв. (тридесет хиляди триста седемдесет и девет лева)"

    Спокойно, те си ги възстановиха от проведения рекет над старите потребители. На мен ми искаха 80 лв. без да съм им клиент, на други по 20 лв, на трети по 200 лв. Който се върже на заплахите. Малоумщината обаче е, че никакви институции не могат да им направят нищо за това, а директорът на тази фирма се изказва авторитетно по медиите.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход