По марките посрещат
С влизането на шведския моден гигант H&M палитрата от облекла се запълва. Клиентите още са малко
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Преди години се разменяха разни смешки, че преходът започва с McDonald’s и завършва с IKEA. На мястото на IKEA могат да бъдат написани други търговски марки, които слагат последен акцент в потребителската картина на даден пазар. Такива може да са ZARA или H&M, като последните дори са наричани "IKEA"-та в модата.
Е добре, ако политическите събития поставят под въпрос дали вече сме в зряла фаза или още прехождаме, то влизането на H&M в България дава повод да се твърди, че на пазара има достатъчно предлагане.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
25 коментара
Харченето на 400 евро може да е било до неотдавна ежедневие в Европа,но вече не е така.Тук,в Северна Италия,определено се вижда този факт.Хората чакат разпродажби предимно,а иначе със сигурност не е ежедневие клиенти да харчат по 400 евро в магазини за дрехи.За съжаление,нараства и процента на тези,пазаруващи е дискаунт веригите за хранитени продукти.
Разбира се,бедността ни е несравнима дори и с тази понижена покупателна стойност на средностатистическия европеец.
"сметка от 400 евро за дрехи е ежедневие в която и да е страната в ЕС."
Това е лъжа.
До коментар [#2] от "dggm":
Прочети пак как е формулирано изречението.
"Харченето на 400 евро може да е било до неотдавна ежедневие в Европа,но вече не е така."
Това лъжа ли е?
Не знам авторката на статията къде ги гледа тези статистически резултати (или по-скоро от коя година са) , но никой! не хвърля просто ей така по 400 евро където и да било! Това са си много пари навсякъде.Хората в другите държави може и да имат повече от нас,но определени не ги хвърлят през ден-два. :)
До коментар [#3] от "555":
Четем различни варианти?
Аз съм цитирал частта, която мисля, че не е вярна.
Не виждам в статията Вашия цитат.
По принцип подобни твърдения ми правят впечатление, защото непрекъснато се сблъсквам с нихилизъм у хората в България. Той им пречи да погледнат обективно на ситуацията. Не ми харесва. Капитал е единствения вестник, който чета. Не искам да се насажда необоснован нихилизъм и тук.
"Празниците магазини и стачките по моловете са доказателство за това."
На някой май само празници са му в главата! :)))
Купувам си дънки редстар за 80-110лв и не се интересувам от други марки,ако търся нещо евтино има китайски по 20лв.
мога да споделя и нещо различно - хората, които у нас разполагат, не намират за интересни тези марки и популярните им дискаунти, независимо къде са локализирани, а хората, които навсякъде си нямат - ги търсят и така или иначе не купуват по-скъпи парцалки!
интересно, в последния брой имаше тема за тези толкова волни и адски креативни [и също толкова безработни де] млади европейци, които са точно основната клиентела на H&M - кежуъл дрешки на ниски цени [няма лошо, и аз съм ровила из кошовете им и закачалки, дори измъкнах супер-парцалче с етикет Made in Bulgaria, и си го взех патриотично], пък сега 400 евро сметка за дрешки била ежедневие... :D наистина яко необмислен пасаж е този последният от статията
Влизането на Н&М ще покаже окончателно какво харесва българина. Все си мисля, че биха имали успех, рядко можем да видим в Западна Европа магазин на Н&М празен или даже полупразен. Че няма да харчат по 400 Евро(боже, на кого изобщо му минава през ума такова нещо, досега в Кьолн забележете съм станал свидетел на само един случай, където един господин си беше напазарувал дрехи за 600 Евро, а по магазини определено съм ходил) е ясно. Н&М се описват с една дума- "Trendy".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.