По марките посрещат

С влизането на шведския моден гигант H&M палитрата от облекла се запълва. Клиентите още са малко

Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.
Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.
Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.    ©  Reuters
Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Преди години се разменяха разни смешки, че преходът започва с McDonald’s и завършва с IKEA. На мястото на IKEA могат да бъдат написани други търговски марки, които слагат последен акцент в потребителската картина на даден пазар. Такива може да са ZARA или H&M, като последните дори са наричани "IKEA"-та в модата.

Е добре, ако политическите събития поставят под въпрос дали вече сме в зряла фаза или още прехождаме, то влизането на H&M в България дава повод да се твърди, че на пазара има достатъчно предлагане.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове