По марките посрещат
С влизането на шведския моден гигант H&M палитрата от облекла се запълва. Клиентите още са малко
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Преди години се разменяха разни смешки, че преходът започва с McDonald’s и завършва с IKEA. На мястото на IKEA могат да бъдат написани други търговски марки, които слагат последен акцент в потребителската картина на даден пазар. Такива може да са ZARA или H&M, като последните дори са наричани "IKEA"-та в модата.
Е добре, ако политическите събития поставят под въпрос дали вече сме в зряла фаза или още прехождаме, то влизането на H&M в България дава повод да се твърди, че на пазара има достатъчно предлагане.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове