По марките посрещат

С влизането на шведския моден гигант H&M палитрата от облекла се запълва. Клиентите още са малко

Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.
Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.
Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.    ©  Reuters
Опашките пред магазините на H&M не са само в деня на откриването.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Преди години се разменяха разни смешки, че преходът започва с McDonald’s и завършва с IKEA. На мястото на IKEA могат да бъдат написани други търговски марки, които слагат последен акцент в потребителската картина на даден пазар. Такива може да са ZARA или H&M, като последните дори са наричани "IKEA"-та в модата.

Е добре, ако политическите събития поставят под въпрос дали вече сме в зряла фаза или още прехождаме, то влизането на H&M в България дава повод да се твърди, че на пазара има достатъчно предлагане.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
25 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gramy12 avatar :-|
    gramy12
    • + 52

    Харченето на 400 евро може да е било до неотдавна ежедневие в Европа,но вече не е така.Тук,в Северна Италия,определено се вижда този факт.Хората чакат разпродажби предимно,а иначе със сигурност не е ежедневие клиенти да харчат по 400 евро в магазини за дрехи.За съжаление,нараства и процента на тези,пазаруващи е дискаунт веригите за хранитени продукти.
    Разбира се,бедността ни е несравнима дори и с тази понижена покупателна стойност на средностатистическия европеец.

    Нередност?
  • 2
    dggm avatar :-|
    dggm
    • - 1
    • + 63

    "сметка от 400 евро за дрехи е ежедневие в която и да е страната в ЕС."

    Това е лъжа.

    Нередност?
  • 3
    leon555 avatar :-|
    leon555
    • - 15
    • + 3

    До коментар [#2] от "dggm":

    Прочети пак как е формулирано изречението.
    "Харченето на 400 евро може да е било до неотдавна ежедневие в Европа,но вече не е така."
    Това лъжа ли е?

    Нередност?
  • 4
    icarus7 avatar :-?
    ЛиБератор
    • + 48

    Не знам авторката на статията къде ги гледа тези статистически резултати (или по-скоро от коя година са) , но никой! не хвърля просто ей така по 400 евро където и да било! Това са си много пари навсякъде.Хората в другите държави може и да имат повече от нас,но определени не ги хвърлят през ден-два. :)

    Нередност?
  • 5
    dggm avatar :-|
    dggm
    • + 18

    До коментар [#3] от "555":

    Четем различни варианти?

    Аз съм цитирал частта, която мисля, че не е вярна.

    Не виждам в статията Вашия цитат.


    По принцип подобни твърдения ми правят впечатление, защото непрекъснато се сблъсквам с нихилизъм у хората в България. Той им пречи да погледнат обективно на ситуацията. Не ми харесва. Капитал е единствения вестник, който чета. Не искам да се насажда необоснован нихилизъм и тук.

    Нередност?
  • 6
    mto avatar :-P
    mto
    • + 15

    "Празниците магазини и стачките по моловете са доказателство за това."

    На някой май само празници са му в главата! :)))

    Нередност?
  • 7
    ggbm avatar :-P
    Georgi Bojanov
    • - 28
    • + 5

    Купувам си дънки редстар за 80-110лв и не се интересувам от други марки,ако търся нещо евтино има китайски по 20лв.

    Нередност?
  • 8
    mile_v avatar :-|
    mile_v
    • + 14

    мога да споделя и нещо различно - хората, които у нас разполагат, не намират за интересни тези марки и популярните им дискаунти, независимо къде са локализирани, а хората, които навсякъде си нямат - ги търсят и така или иначе не купуват по-скъпи парцалки!

    Нередност?
  • 9
    antea avatar :-|
    antea
    • - 1
    • + 35

    интересно, в последния брой имаше тема за тези толкова волни и адски креативни [и също толкова безработни де] млади европейци, които са точно основната клиентела на H&M - кежуъл дрешки на ниски цени [няма лошо, и аз съм ровила из кошовете им и закачалки, дори измъкнах супер-парцалче с етикет Made in Bulgaria, и си го взех патриотично], пък сега 400 евро сметка за дрешки била ежедневие... :D наистина яко необмислен пасаж е този последният от статията

    Нередност?
  • 10
    patchev avatar :-|
    HXP
    • - 1
    • + 10

    Влизането на Н&М ще покаже окончателно какво харесва българина. Все си мисля, че биха имали успех, рядко можем да видим в Западна Европа магазин на Н&М празен или даже полупразен. Че няма да харчат по 400 Евро(боже, на кого изобщо му минава през ума такова нещо, досега в Кьолн забележете съм станал свидетел на само един случай, където един господин си беше напазарувал дрехи за 600 Евро, а по магазини определено съм ходил) е ясно. Н&М се описват с една дума- "Trendy".

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал