Компаниите преоценяват отношенията с клиентите
По-високият риск също е наложил нови модели на работа
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Ричард Колард, ръководител "Управление на бизнес процеси" в IBM
Вече подбираме клиентите си. Искаме здравословен паричен поток от лоялни клиенти.
Никос Параскевопулос, главен финансов директор на "Глобул"
Управлението на риска не идва с кризата, то трябва да бъде една от движещите сили във всяка компания. Моделите за управление на риска обаче могат да работят в среда, която се смята за нормална, защото, когато има отклонения от нея, съществуващите модели за измерване на риска са трудно приложими.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Вече подбираме клиентите си, не желаем да работим с всички", заяви Никос Параскевопулос, главен финансов директор на "Глобул"
Хубаво подбирате клиентите, господа, а потребителят какъв избор има?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.