Новият брой:
Служебната президентска република

Компаниите преоценяват отношенията с клиентите

По-високият риск също е наложил нови модели на работа

Кризата е новата реалност и всеки трябва да следи платежоспособността на клиентите си.

Ричард Колард, ръководител "Управление на бизнес процеси" в IBM

Вече подбираме клиентите си. Искаме здравословен паричен поток от лоялни клиенти.

Никос Параскевопулос, главен финансов директор на "Глобул"

Управлението на риска не идва с кризата, то трябва да бъде една от движещите сили във всяка компания. Моделите за управление на риска обаче могат да работят в среда, която се смята за нормална, защото, когато има отклонения от нея, съществуващите модели за измерване на риска са трудно приложими.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jamm avatar :-?
    jamm
    • + 2

    "Вече подбираме клиентите си, не желаем да работим с всички", заяви Никос Параскевопулос, главен финансов директор на "Глобул"

    Хубаво подбирате клиентите, господа, а потребителят какъв избор има?

    Нередност?
Нов коментар