Отлетели договорки

Държавата се готви да промени концесиите за летищата във Варна и Бургас

Ремонтът на пистата във Варна най-накрая започна
Ремонтът на пистата във Варна най-накрая започна
Ремонтът на пистата във Варна най-накрая започна    ©  „Летище Варна“
Ремонтът на пистата във Варна най-накрая започна    ©  „Летище Варна“

Когато държавата успее да отдаде даден обект на концесия, събитието се рекламира шумно. Дойде ли време за отчет дали концесионерът изпълнява всички поети ангажименти, и то в срок, и дали ще има санкции, настъпва пълно мълчание.

В началото на септември министърът на транспорта Ивайло Московски заяви, че има закъснения в инвестиционната програма на концесионера на морските летища "Фрапорт" и най-вероятно ще има санкции. "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт" спечели конкурса през 2006 г. Регистрираното в България дружество е 60% собственост на германската Fraport. Останалите 40% от пролетта на 2008 г. са офиациално на компания от групата "Химимпорт", която е собственик и на авиопревозвача "България ер" и има съвместно дружество с германската Lufthansa Technik  за ремонт на самолети на летище София.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rainbou1 avatar :-|
    rainbou1
    • + 8

    Варна не мога да коментирам - само веднъж съм кацал там, но за Бургас наистина ще е добре да има нов терминал - сегашния навява спомени за някогашния соц. Освен това по време на активния сезон съм излитал рано сутрин, но все пак имаше чакащи за още 2-3 полета и залата за излитащи беше пълна, направо не ми се мисли как стават на сардели хората, когато чакат хора за 10 полета например.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал