Зеленият 3D автобус на "Екопак"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Зеленият 3D автобус на "Екопак"

Дневник

Зеленият 3D автобус на "Екопак"

3423 прочитания

Дневник

© Красимир Юскеселиев


Проектът на "Екопак" за зелен 3D автобус е насочен основно към децата и има за цел да ги научи да събират разделно отпадъци, тъй като проблемът има пряко отношение към качеството на въздуха. Автобусът представлява модерен мобилен център за обучение и презентации, който запознава децата от 1-ви до 4-ти клас с проблема по интерактивен начин.

Досега зелените часове на "Екопак" са били посетени от близо 4000 ученици от 22 училища в София. Всяко от децата получава и подарък - пакетче семена от акация или ела, които да засади. Предвижда се кампанията да продължи две години и половина и да обхване 100 хил. деца от 410 училища в 96 общини в България, където фирмата работи.

Въпреки че е създаден основно за деца, оригиналният проект привлича интереса и на възрастните. Няколко компании вече са организирали фирмени обучения и семинари по разделно събиране в "екобуса".

Програмата включва презентация на системите за разделно събиране на "Екопак", посещение на линиите за разделяне на отпадъци и обучителен филм за пътя на отпадъците от опаковки. Преминалите курса получават и специални "екостепени".

Проектът на "Екопак" за зелен 3D автобус е насочен основно към децата и има за цел да ги научи да събират разделно отпадъци, тъй като проблемът има пряко отношение към качеството на въздуха. Автобусът представлява модерен мобилен център за обучение и презентации, който запознава децата от 1-ви до 4-ти клас с проблема по интерактивен начин.

Досега зелените часове на "Екопак" са били посетени от близо 4000 ученици от 22 училища в София. Всяко от децата получава и подарък - пакетче семена от акация или ела, които да засади. Предвижда се кампанията да продължи две години и половина и да обхване 100 хил. деца от 410 училища в 96 общини в България, където фирмата работи.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK