Сива есен за водещите телекоми
Въпреки постоянните оптимизации печалбите на "Мобилтел", "Глобул" и "Виваком" продължават да спадат
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Печалбите и приходите на трите водещи телекомуникационни компании в България - "Мобилтел", "Глобул" и "Виваком", продължават да намаляват. Това показват финансовите им резултати за деветте месеца на годината. Причините - влошената икономическа ситуация в страната, свиването на потреблението и увеличаващата се конкуренция, обясниха от операторите пред в. "Капитал Daily".
След като по-рано станаха ясни резултатите на "Глобул" и "Виваком", вчера беше публикуван и отчетът на Telekom Austria, компанията - майка на "Мобилтел", които потвърждават тенденцията за понижаване на постъпленията и печалбата за третото тримесечие и деветте месеца на годината.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
20 коментара
е при тия надути цени - какво очакват
Оборот 256.6 млн. лв, печалба 133.5 млн. лв Е при печалба от 50%, как вобще може да се оплакват...Нагли...нагли...мн оого нагли..
Няма как да не ме радва новината.Да си повишат качеството на услугите, да спрат да ни лъжат със скандалните си договори и да намалят завишените цени.Толкова много ли искам?
И за какво беше тази информация? Може би за да разберем, че въпреки кризата в някои сектори добре се живее, блазе им.
В България има 3 мобилни оператора - Ментел, Грабул и Свиваком.
Страшно ни е приятно на нормалните хора да ни се похвалят как милите те имали само 150 000 000 печалба!
Хайде да идва края и да ги видя какво ще ги правят тия пари....току-виж платили на някой наследник на маите да удължи календара с някоя и друга петилетка.
"Сива есен" ли?!
Сигурно сте го написали с мнооого ирония?
Обратното би било, като да хвалите фабрика за въжета в дома на обесен.
"Едвам" събрали "милите" 150 000 000 лв. печалба!
А представете си, каква "трагедия" щеше да е, ако цените им бяха европейски, т.е. 2-3 пъти по ниски.
Че и ако бяха въведени действителните правила за лоялност и неравнопоставеността клиент - грабител в т.нар. 'договори" беше премахната.
"Извинете, вие на кой оператор сте крепостен?" - не е шега.
тази констатация въобще не ме учудва.
всичките мислят само за тяхната печалба, а не затова което е удобно или правилно за клиента.
като си прецакан веднъж - другия път внимаваш!
Но те отново и отново измислят начини и средства да те прецакат ... чудно докога ще е нашето търпение!
След продължилото много години "дране на пет кожи" в момента успяват да ни смъкнат само по три.След стотиците хиляди жалби от потребители до КРС и комисията за защита на потребителя почти нищо не се е променило и измамите им продължават с пълна сила.Въпреки в пъти по високите цени на разговорите спрямо други европейски държави дрането продължава защото видите ли "икономическия климат в България позволява по-високи цени"! Вече и на децата е ясно че зад целия им алгоритъм за лъготене на нови клиенти и обвързващи договори стои огромен екип от юристи и рекламен отдел който по цял ден мисли измами с който да открадне и последната стотинка на потребителите.
Живи да ги ожалиш... Пожелавам им болезнен фалит, така, профилактично.
Публикувано през m.capital.bg
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.