Новият брой: Пътят към Европа
Close

Влез, излез

Година след като купи Onda Lavazza стартира нова верига - Espression

Новият бранд на Lavazza за българския пазар - Espression
Новият бранд на Lavazza за българския пазар - Espression
Новият бранд на Lavazza за българския пазар - Espression    ©  Надежда Чипева
Новият бранд на Lavazza за българския пазар - Espression    ©  Надежда Чипева

Дебют на "Витошка" и сбогом (засега) на жълтите павета. Така изглеждат новините около кафе веригата Onda, която през миналата година беше купена от италианската Lavazza.

Първо интересната за потребителите новина. Следващата седмица ще отвори първото заведение от новата верига на компанията, казва мениджърът на "Онда кофи брейк" Виктория Павлова. То ще е под бранда Lavazza Espression и ще е на ъгъла на бул. "Витоша" и ул. "Парчевич". Новото ще е, че за разлика от другите кафе вериги то ще е с по-луксозна и модерна визия, ще предлага повече храни и ще има сервитьори.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ariman_info avatar :-P
    Ariman
    • + 29

    Центърът се променя в кризата, за мое учудване и радост към добро!

    Нередност?
  • 2
    icf avatar :-|
    icf
    • + 11

    Витоша това лято беше изпълнена с живот и младост.

    Нередност?
  • 3
    customize avatar :-|
    customize
    • + 2

    До коментар [#2] от "icf":
    дано младостта е платежоспособна в смисъла на статията, иначе натискащи се студенти с една бира и пет сламки

    Нередност?
  • 4
    atlantic avatar :-|
    Атлантик
    • - 4
    • + 4

    Вие само вижте фасадите на околните къщици, които пиещите "Онда - Лаваца" кафенца млади сноби ще трябва да съзерцават...Пейзаж като от Германия 5-6 години след ВСВ...И реалната опасност да ти падне парче изкорубена пръскана мазилка или дори - цял прогнил улук върху чашката с модно кафенце...И "експанзия в страната" (разбирай - Пловдив, Варна и Бургас, другото отдавна е само досаден териториален придатък) да има, картинката и опасностите са същите...И защо изобщо се занимаваме с подобни "работодатели", "бизнеси" и "работни места"!? Много сме се преработили, че проблемът ни е къде да си почиваме и да пием кафенце...Така било в запада, ама никой не казва, че в запада също така индустриалните, складовите, транспортно-логистичните райони за град като София се простират от околовръстното до към Вакарел...Тоест - хората имат някаква индустрия, заетост, ангажираност и след това идват предприемачите от "Онда" да им предложат възможност за почивка събота-неделя...В общи линии статиите от този тематичен материал са си чисто проба реклама - с имена и точни указания по местонахождението..Е, поне тези "модни брандове" може и да излязат от кризата..

    Нередност?
Нов коментар