Търговските вериги се насочват към по-ниски ценови сегменти

Piccadilly, Praktiker и Billa настройват стратегиите си спрямо намалените бюджети на купувачите

   ©  ЦВЕТЕЛИНА АНГЕЛОВА
"Не обявяваме ценова война на конкурентите. Искаме да достигнем и до клиентите, които казват: "Харесвам Piccadilly, но това не е магазин за мен"

Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на Piccadilly
2816 магазина има Delhaize Group в различни държави

20.8 млрд. евро е оборотът на групата за 2010 г.

574 млн. евро е чистата печалба на групата за 2010 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zaniza avatar :-P
    ЗаНиЗа
    • + 11

    "Търговските вериги започват намаляване на цените, за да увеличат продажбите си..." - българските най-вече - предпразнично, кризисно, алтруистично почти!

    Нередност?
  • 2
    num8 avatar :-?
    Николай Христов
    • - 4
    • + 11

    А то има ли мегдан за понижаване на цени, без да се понижи и без това ниското качество на предлаганите стоки?

    Нередност?
  • 3
    samsara3nirvana avatar :-|
    Самсара Нирвана
    • - 1
    • + 12

    Българинът е склонен да направи компромис с качеството на стоката и със собствения си вкус, но много рядко с цената!... Просто защото бюджетът му е доста оскъден. Нормално е търговските вериги да се ориентират към понижаване на цените. Време беше...

    Нередност?
  • 4
    dragozow avatar :-|
    dragozow
    • - 2
    • + 28

    Колко ви платиха за тази статия? Аз не виждам нищо да е поевтиняло, в магазина давам все повече пари и взимам все по-малко.

    Нередност?
Нов коментар