Външните пазари на "Софарма" се свиват през ноември

Фармацевтичната компания удържа продажбите в България без промяна

През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />
През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />
През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Приходите от продажби на "Софарма" отчитат 23% спад на годишна база през ноември 2011 г., съобщи дружеството пред Българската фондова борса.  Основна причина за понижението е свиване в продажбите на външните пазари, които са намалели с 29%. В същото време фармацевтичната компания отчита запазване на продажбите за вътрешния пазар.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал