Външните пазари на "Софарма" се свиват през ноември

Фармацевтичната компания удържа продажбите в България без промяна

През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />
През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />
През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
През деветмесечието на 2011 г. с най-голям относителен дял в продажбите имат таблетните и ампулните форми - общо около 81%<br />    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА

Приходите от продажби на "Софарма" отчитат 23% спад на годишна база през ноември 2011 г., съобщи дружеството пред Българската фондова борса.  Основна причина за понижението е свиване в продажбите на външните пазари, които са намалели с 29%. В същото време фармацевтичната компания отчита запазване на продажбите за вътрешния пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар