Оле Оберман: Можем да победим торентите само като предложим по-добра услуга
Вицепрезидентът Дигитален бизнес в Sony Music Entertainment пред "Капитал"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Очевидно дигиталните услуги са важна част в бизнеса на Sony Music Entertainment. Каква е вашата глобална стратегия за развитието им?
Имаме четири основни стълба, които следват различни бизнес модели за развитие. Първият е класическият a la carte модел, чийто представител в България е iTunes например. Вторият е т.нар. access модел, който всъщност е най-бързо растящият в момента. При него потребителят плаща месечна такса и получава достъп до целия каталог от музика през различни устройства – телефон, смартфон, компютър и други. При този модел не ви се налага да сваляте нищо, а просто "стриймвате" на устройството, на което желаете. Това са услуги като Spotify.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход