Оле Оберман: Можем да победим торентите само като предложим по-добра услуга

Вицепрезидентът Дигитален бизнес в Sony Music Entertainment пред "Капитал"

"Потребителите започват да разбират, че вече не е необходимо да пазят своята музика на харддиск или на определено място и че те могат да имат достъп до нея през най-разнообразни устройства."
"Потребителите започват да разбират, че вече не е необходимо да пазят своята музика на харддиск или на определено място и че те могат да имат достъп до нея през най-разнообразни устройства."
"Потребителите започват да разбират, че вече не е необходимо да пазят своята музика на харддиск или на определено място и че те могат да имат достъп до нея през най-разнообразни устройства."    ©  Цветелина Белутова
"Потребителите започват да разбират, че вече не е необходимо да пазят своята музика на харддиск или на определено място и че те могат да имат достъп до нея през най-разнообразни устройства."    ©  Цветелина Белутова

Очевидно дигиталните услуги са важна част в бизнеса на Sony Music Entertainment. Каква е вашата глобална стратегия за развитието им?

Имаме четири основни стълба, които следват различни бизнес модели за развитие. Първият е класическият a la carte модел, чийто представител в България е iTunes например. Вторият е т.нар. access модел, който всъщност е най-бързо растящият в момента. При него потребителят плаща месечна такса и получава достъп до целия каталог от музика през различни устройства – телефон, смартфон, компютър и други. При този модел не ви се налага да сваляте нищо, а просто "стриймвате" на устройството, на което желаете. Това са услуги като Spotify.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар