Куриери без граници

Годината донесе повече приходи заради експорта и електронната търговия. Следващата обаче изглежда по-мрачна

Когато новините са добри за бизнеси като куриерския или транспортния, всички назад по веригата имат повод за радост. Принципът е прост: ако производството и търговията работят, тогава камионите има какво да возят, а кореспонденцията между компаниите върви.

Така, докато "Български пощи" трупат загуби, частният куриерски бизнес расте, а компаниите се множат, като се появяват все повече малки нишови играчи. Настоящата година се оказа по-добра от предишната. Очакванията за догодина обаче са скромни предвид финансовите трусове в Европа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    daisy84 avatar :-|
    daisy84

    Анализът на куриерските услуги в България показва обаче, че все още има нещо, което не се предлага като услуга в България, но би било много полезно особено за оналйн магазините. Подобно на международните онлайн магазини, може и в Б-я да се препродават стоки, снабдявани от доставчик на едро/склад. Но вместо собственика на онлайн магазина да ги купува и складира може само да обработва заявките от клиентите и да ги праща към тях с куриер, като няма никакъв досег с продуктите: Куриера взима продукта от един адрес на Доставчика на едро и го доставя на друг, а препродавача(собственика на онлайн магазина) печели от разликата в цените на дребно и едро. Ако някой се сеща за компания която го предлага би било добре, особено за територията на София, защото аз като собственик ан онлайн магазин с доставки само за София ползвам услугите на <a target="_blank" href="http://www.direct.bg/">Директ.БГ</a>, но би било добре да мога да се възползвам и от щатските методи на работа при доставки на продукти, поръчани онлайн.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал