Кризата с еврото забави ръста в продажбите и на производителя на Zara

Испанската Inditex е продала облекла за 9.71 млрд. евро през деветмесечието, което приключва в края на октомври, което все пак е с 9.5% повече на годишна база

Сезон есен-зима силно се влияе от продажбите по Коледа и тези в края на периода, заради високите обороти, които се отбелязват по това време, отбелязват от Inditex. Тази година обаче Коелдата за търговците няма да е толкова доходоносна
Сезон есен-зима силно се влияе от продажбите по Коледа и тези в края на периода, заради високите обороти, които се отбелязват по това време, отбелязват от Inditex. Тази година обаче Коелдата за търговците няма да е толкова доходоносна
Сезон есен-зима силно се влияе от продажбите по Коледа и тези в края на периода, заради високите обороти, които се отбелязват по това време, отбелязват от Inditex. Тази година обаче Коелдата за търговците няма да е толкова доходоносна    ©  Sergio Perez
Сезон есен-зима силно се влияе от продажбите по Коледа и тези в края на периода, заради високите обороти, които се отбелязват по това време, отбелязват от Inditex. Тази година обаче Коелдата за търговците няма да е толкова доходоносна    ©  Sergio Perez

Растежът на продажбите на испанската компания Inditex SA, която е най-големият търговец на дребно на облекло в света и собственик на популярната марка Zara, спадна през третото тримесечие, след като кризата с еврото сви потреблението в региона, съобщи Reuters.

Компанията, която е основана от най-богатия испанец Амансио Ортега, отчете 9.5% ръст на продажбите за третото тримесечие, приключващо на 31 октомври. За първата половина на годината Inditex отбеляза 12% увеличение.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове