Мултимедиа: "Най-харесваните" брандове

Вижте кои са 15-те най-харесвани търговски марки във Facebook

Думата "харесвам" придоби нов смисъл в ерата на социалните мрежи, благодарение на функцията Like, която Facebook въведе. Тя позволява на потребителите бързо да споделят съдържание в социалната мрежа. Когато потребителите кликнат на бутона, за да покажат "харесване" на дадена страница във Facebook, те всъщност се регистрират за получаване на съобщения от притежателя й. Корпорациите по света все повече инвестират в маркетинг през социалните мрежи, където имат огромен потенциал за общуване с клиентите, промотиране на нови стоки и услуги, предлагане на специални промоции, пише CNBC.

Някои компании се справят по-добре от други в създаването на онлайн последователи и милиони "харесвания" във Facebook. Успехът в това начинание има директна връзка с продажбите, които фирмите реализират. Неотдавнашно проучване от ComScore показа, че потребителите, които "харесват" дадена страница в социалната мрежа, са по-склонни да направят покупка от този търговец, отколкото от потребители, които не са се обозначели като нейни последователи. В допълнение към това, проучване на Nielsen установи, че вероятността потребителите да запомнят "социална реклама" е с 65% по-голяма, отколкото запомнянето на "не-социална реклама".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се