Volkswagen изпревари Toyota по продажби през 2011 г.
Германският автомобилен производител планира да пласира по 10 млн. коли годишно най-късно до 2018 г.


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
млн. коли е продала Volkswagen през миналата година, което е с 14% повече, отколкото през 2010 г.
Германската компания Volkswagen е пласирала общо 8.16 млн. коли през миналата година, което е с 14% повече от отчетените 7.14 млн. бройки през 2010 г. В резултата не се включват продадените 59 хил. камиона от шведското подразделение Scania. Това обяви главният изпълнителен директор Мартин Винтеркорн на започналото вчера автомобилно изложение в Детройт.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Тази година Тойота имат оправдание, но ако и догодина не си върнат 1-то място, изпълнителния директор ще си направи сепуко.
Тойота предлага напълно безплатно техн. обслужване + консумативите за 100 000 км на нов автомобил.....
докато Фолсваген все още лежи на стари лаври ..........
ще се наложи "преформулиране" на пазарни приоритети , ако искат да продават в БГ - като цени и обслужване
всъщност няма да е само при Фолсваген - " преформулирането" ще е наложително за всички вносители ан коли в БГ
До коментар [#2] от "old_buyer":
Абе ... не знам. Вярно е, че напоследък много лоша слава почнаха да придобиват с некачествената нова серия на Пасат, но пък частите са значително по-евтини от тези за японските автомобили...
[quote#3:"pi314_"]Абе ... не знам. Вярно е, че напоследък много лоша слава почнаха да придобиват с некачествената нова серия на Пасат, но пък частите са значително по-евтини от тези за японските автомобили...[/quote]
lo_e_nai-prodavaniiat_model_na_folksvagen_u_nas/
Фолсваген продават само Поло и Голф - дори не се срамуват да го напишат !
http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/07/13/1122425_po
"Тигуан" въобще не се продават поради висока цена !
а не е по-добър от Тойота РАВ 4 - за това говорех !
и от Пасат много са недоволни
колкото до резервните части - некачествена стока има за всички автомобили - тези които ти слагат в официалните сервизи да не мислиш че са "първа писта" - и те гледат евтиното
никъде няма данни кой какво продава-пълна мъгла , но и на това ще му дойде края
До коментар [#3] от "pi314_":
Това беше готин коментар ;) Частите са евтини, затова давай да купуваме, нищо, че се разваля често. Страхотна логика, Седларов :)
За 4-години каране на Хонда, купена на 8 години, вложените пари в части са 0.00 лв. Само филтри и масла. Пък вие си сменяйте евтините части на Пасата :)))))))))
До коментар [#2] от "old_buyer":
От друга страна смяташ ли, че на Фолксваген им пука за тукашният пазар ?
За цялата страна продажбите са по-малко, отколкото за средно голям град в Германия ;)
[quote#6:"john_law"]От друга страна смяташ ли, че на Фолксваген им пука за тукашният пазар ? [/quote]
На Фолксваген (компанията/производител) - прав си , едва ли им пука за БГ пазара ,
Но на вносителите на Фолксваген в БГ много им пука ...........
На Тойота (компанията/производител) също не им пука за БГ пазара ,
Но на вносителите на Тойота в БГ вече им пука - за това излизат с такъв маркетингов ход - безплатно сервизно обслужване за срока на гаранцията .
----------
има два вида автомобили - продадени и непродадени !
Качеството е почти изравнено , догмите (марка,престиж и пр..) си отиват
Пазарът започва там, където свършват парите за реклама и се налага Маркетинг..........а там не сме силни , даже хич
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.