Groupon ще си партнира с Deutsche Telekom в Европа
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Groupon ще си партнира с Deutsche Telekom в Европа

Обединяването на услугите на Groupon с Deutsche Telekom ще предостави на сайта за групово пазаруване над 120 млн. нови потенциални клиенти.

Groupon ще си партнира с Deutsche Telekom в Европа

Сътрудничеството веднага съживи акциите на сайта за групово пазаруване, а дългосрочните печалби на телекома се очаква да надхвърлят 2 млрд. евро

Божан Чипев
3360 прочитания

Обединяването на услугите на Groupon с Deutsche Telekom ще предостави на сайта за групово пазаруване над 120 млн. нови потенциални клиенти.

© Reuters


Глобалният сайт за групово пазаруване Groupon обяви, че влиза в партньорство с Detsche Telekom в Европа, съотбщава Wall Street Journal.

Условията на партньорството включват споделени услуги на двата гиганта на територията на Стария континент – клиентите на водещия немски телеком ще получават улеснен достъп до сайта за пазаруване.

Това означава, че Groupon ще се сдобие с потенциална потребителска база от оше 128 млн. души – добре дошла новина за компанията, която отбеляза рязък спад в акциите си преди седмица.

Борсите веднага отразиха сътрудничеството – акциите на Groupon скочиха с 4.9% и в момента се котират на 19.20 долара.

Сделката изглежда облагодетелства и Deutsche Telekom – операторът придоби лоша слава заради липсата си на иновативност, а партньорството с Groupon ще кара телекома в набиращият сила бизнес на онлайн пазаруването.

Приходите, които немците се надяват да генерират от общите услуги, възлизат на 2-3 млрд. евро, което изглежда напълно възможно, в случай че компанията получава дял от всяка извършена покупка през мрежата си.

Друг потенциален източник на приходи е мобилната реклама, която неразделно съпътства пазаруването в платформи като Gropupon.

Глобалният сайт за групово пазаруване Groupon обяви, че влиза в партньорство с Detsche Telekom в Европа, съотбщава Wall Street Journal.

Условията на партньорството включват споделени услуги на двата гиганта на територията на Стария континент – клиентите на водещия немски телеком ще получават улеснен достъп до сайта за пазаруване.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.