Резултатите на Carrefour се оказаха по-лоши от очакваното
Компанията ще залага на намаляване на цените и промоции, за да се справи с трудните времена за търговията на дребно


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Най-големият търговец на дребно в Европа и втори в света Carrefour отчете по-слаби от очакваното резултати през последното тримесечие на 2011 г. и вече преразглежда стратегията си, за да се справи с трудните времена за търговията на дребно, съобщи Ройтерс.
Компанията е поредният голям търговец, след британската Tesco и германската Metro, които предупреждават, че условията за развитие на бизнеса им стават все по-трудни. Една от основните причини е намаляването на разполагаемия доход на потребителите, който е притискан от ръста на цените, спряното увеличаване на заплатите и мерките за намаляване на разходите, тъй като потребителите също са притеснени от развитието на дълговата криза в еврозоната.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.