Компаниите днес живеят по-малко, отколкото преди 100 години
Проучванията обаче показват, че дълголетието не прави една фирма по-успешна
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
години е средната продължителност на живота на една компания днес в сравнение с 67 години през 1920 г.
През последните няколко години редица корпоративни мастодонти бяха повалени от икономическата криза. Това обаче не е краят, тъй като скоростта, с която компаниите отпадат от пазара, се очаква да нарасне, пише BBC.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Наскоро си мислех същото. Правиш някоя фирма и си поставяш за цел достигането на определена печалба след което приключваш с нея и се насочваш към нов проект, защото старият ще почне да носи все повече негативи.
"В Япония повече от 20 хил. фирми са на повече от 100 години, а няколко са на възраст над 1000 години...""В списъка попада основаният през 705 г. хотел Nissiyama Onsen Keiunkan, който се смята за най-старата компания в света."
-Над хиляда години?-Още от преди съществуването на фирми?Ами по-тази логика в Египет има "фирма"-Хеопсова пирамида на повече,на няколко хиляди години,В Китай "фирма" стената и пр.-те и досега си функционират,само дето са държавни.
Ами ако така нареченото предприятие или фирма отговаря на условията за да бъде наречено фирма, значи е фирма. Например венецианските или генуезките търговци с представителства по цялото средиземномирие през средновековието и най-вече през ренесанса какво са - фирми. Само че не са оцелели. А хотела в Япония - да. Значи е фирма.
По логиката на колегата benkovski11 може да направим и следния естествено погрешен извод: "През 681 г. Вицепрезидента на Велика България, Хан Аспарух проведе експанзия на Балканския полуостров и увеличи пазарното присъствие на компанията..."
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход