Кристиян Шарита: Продължаваме да растем като верига с ниски цени

Изпълнителният директор на Carrefour в България

Визитка

Кристиян Шарита е завършил "Търговия" във Франция. Професионалната си кариера е прекарал като служител на различни позиции в групата на Carrefour - първоначално във Франция (между 1984 г. и 1996 г.), а впоследствие в Азия - Тайван, Япония и Индонезия. Заемал е постове като директор на магазин, търговски директор и регионален директор в централен офис. Последната му позиция в Индонезия е оперативен директор на местния Carrefour. Поста изпълнителен директор на "КМБ България" (смесено дружество между Carrefour и Marinopoulos Group) заема от април 2010 г.

 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nulew avatar :-|
    nulew
    • - 4
    • + 1

    ------------------"За разлика от традиционните супермаркети, които по дефиниция държат 15 - 20% по-високи цени от хипермаркетите, в нашите обекти цените няма да са толкова по-високи."---------------------
    Вярно е, както и че качеството е многократно по-ниско в Carrefour, а и с дела на собствените марки ще пада още!

    Нередност?
  • 2
    sofianec avatar :-|
    Софиянец

    До коментар [#1] от "zlatco33":

    Не знам в България как е, но специално във Франция марките Карфур са значително по-вкусни и качествени от останалите марки. Ще дам пример с портокалов сок, като единствено карфурският сок за 1 евро има вкус на фреш от портокал, всички останали, дори за 4,5 евро имат вкус на изкуственяк.

    Нередност?
  • 3
    nulew avatar :-|
    nulew
    • - 4
    • + 2

    Не знам как е във Франция, но ти би трябвало да си смениш ника, щот никакъв софиянец не си, щом живееш във Франция. А другото което е важно за България е, че стоките продавани в чужбина и тези в България нямат нищо общо като качество, макар и да са с едно и също наименование и от един и същ производител!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал