Сър Тери Лий: Бъдещето на търговията е онлайн

Слушахме клиентите и развивахме бизнеса според техните нужди, казва пред "Капитал" най-успешният мениджър на Tesco

Профил

Краля на магазините, човекът, който научи британците (а и света) да пазаруват по нов начин. Сър Тери Лий е историческа личност в развитието на модерната търговия. През 1997 г. той стана изпълнителен директор на Tesco. През пролетта на 2001 г. той излезе в пенсия, оставяйки зад гърба си една от най-успешните британски компании с над 5300 магазина в 14 страни по света. Той превърна Tesco от губеща верига в световен лидер с модерна концепция и иновативен подход към клиентите.

През изминалата седмица сър Тери Лий участва в конференцията com.sult, на която разказа пред няколко стотин бизнес и политически лидери истории от управлението си в Tesco и мнение за бъдещето на търговията. Говори си и с "Капитал".

"Tesco беше толкова зле, че и цигарените компании не искаха да продават в магазините й, за да не си навредят на имиджа. Не е много ласкаво, когато дори и този бранш те отбягва." От дистанцията на времето сър Тери Лий може с удовлетворение да разкаже за годините около 1997 г., когато пое компанията и стана неин изпълнителен директор. От миналата година той вече е в пенсия и инвестира парите си в интересни бизнес идеи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ron avatar :-P
    Ronald
    • + 2

    Добра статия,Благодаря

    Нередност?
Нов коментар