Потребителите стават все по-големи песимисти

Доверието им в икономиката продължава да се свива

Потребителското доверие в България продължава да се срива и с началото на новата година. Несигурността около дълговата криза в еврозоната и очакванията за тежки икономически времена карат домакинствата да са по-скептични за бъдещето. Тенденцията започна от средата на миналата, когато се влошиха проблемите около Гърция и се породиха съмнения, че и други държави от еврозоната може да изпитат същите проблеми.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tsonkooo avatar :-(
    Тsonkooo
    • + 2

    Песимизмът не може да помогне, за съжаление!

    Нередност?
Нов коментар