Потребителите стават все по-големи песимисти
Доверието им в икономиката продължава да се свива
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Потребителското доверие в България продължава да се срива и с началото на новата година. Несигурността около дълговата криза в еврозоната и очакванията за тежки икономически времена карат домакинствата да са по-скептични за бъдещето. Тенденцията започна от средата на миналата, когато се влошиха проблемите около Гърция и се породиха съмнения, че и други държави от еврозоната може да изпитат същите проблеми.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Песимизмът не може да помогне, за съжаление!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.