The Smarts е новата рекламна агенция на УниКредит Булбанк
Очаква се вместо стандартно бюджетиране спечелилата агенция да получава месечна такса
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
The Smarts спечели обявения през януари конкурс за нова рекламна агенция на УниКредит Булбанк и ще обслужва банката през следващата година. Агенцията представи най-добрата криейтив концепция сред останалите участници в пича - Reforma, NextDC, Saatchi § Saatchi и Grеy Bulgaria. Нито една от агенциите няма банка сред портфолиото с клиентите си. Изключение прави Grey, която обслужваше УниКредит Булбанк в последните няколко години.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Мария, моля те внимавай какво пишеш. Много малко агенции в България работят на принципа на т.нар. стандартно бюджетиране (Рекламодател Х има Х пари бюджет, агенцията взима 8% от тях). Така че, това че Смартс няма да работят на този принцип не е толкова революционна новина.
Очаквам с "нетърпение" да видя с каква "феноменална" кампания ще излезнат. :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.