The Smarts е новата рекламна агенция на УниКредит Булбанк

Очаква се вместо стандартно бюджетиране спечелилата агенция да получава месечна такса

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

The Smarts спечели обявения през януари конкурс за нова рекламна агенция на УниКредит Булбанк и ще обслужва банката през следващата година. Агенцията представи най-добрата криейтив концепция сред останалите участници в пича - Reforma, NextDC, Saatchi § Saatchi и Grеy Bulgaria. Нито една от агенциите няма банка сред портфолиото с клиентите си. Изключение прави Grey, която обслужваше УниКредит Булбанк в последните няколко години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nikolayvanchev avatar :-P
    Николай Ванчев
    • - 1
    • + 12

    Мария, моля те внимавай какво пишеш. Много малко агенции в България работят на принципа на т.нар. стандартно бюджетиране (Рекламодател Х има Х пари бюджет, агенцията взима 8% от тях). Така че, това че Смартс няма да работят на този принцип не е толкова революционна новина.

    Очаквам с "нетърпение" да видя с каква "феноменална" кампания ще излезнат. :)

    Нередност?
Нов коментар