The Smarts е новата рекламна агенция на УниКредит Булбанк
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

The Smarts е новата рекламна агенция на УниКредит Булбанк

The Smarts е новата рекламна агенция на УниКредит Булбанк

Очаква се вместо стандартно бюджетиране спечелилата агенция да получава месечна такса

Мария Манолова
11901 прочитания

The Smarts спечели обявения през януари конкурс за нова рекламна агенция на УниКредит Булбанк и ще обслужва банката през следващата година. Агенцията представи най-добрата криейтив концепция сред останалите участници в пича - Reforma, NextDC, Saatchi § Saatchi и Grеy Bulgaria. Нито една от агенциите няма банка сред портфолиото с клиентите си. Изключение прави Grey, която обслужваше УниКредит Булбанк в последните няколко години.

Формат

Участниците определиха заданието като стандартен банков брийф. Конкурсът обаче е бил проведен в кратък срок - за едва около 10 дни в средата на януари. За оценяване на идеите на петте агенции са били поканени фокус групи, които са определили концепцията на The Smarts като най-впечатляваща.

Очаква се вместо стандартно бюджетиране спечелилата агенция да получава месечна такса. Сред задълженията на The Smarts ще бъде изработката на визии и материали не само за външния маркетинг на банката, но и за вътрешни събития и инициативи, насочени към служителите.

Срок

Договорът между УниКредит Булбанк и The Smarts е за срок от една година, като е предвидена и опция за удължаване. Grey Bulgaria остава медия агенция на банката. УниКредит Булбанк се нарежда на 18-о място сред топ 50 на рекламодателите в печатни медии за 2011 г. с бюджет от 798 480 лв. Банката е на 43-о място сред рекламодателите в телевизията, тъй като през изминалата година бюджетът й за този вид реклама е бил 3 763 000 лв.

The Smarts спечели обявения през януари конкурс за нова рекламна агенция на УниКредит Булбанк и ще обслужва банката през следващата година. Агенцията представи най-добрата криейтив концепция сред останалите участници в пича - Reforma, NextDC, Saatchi § Saatchi и Grеy Bulgaria. Нито една от агенциите няма банка сред портфолиото с клиентите си. Изключение прави Grey, която обслужваше УниКредит Булбанк в последните няколко години.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    nikolayvanchev avatar :-P
    Николай Ванчев

    Мария, моля те внимавай какво пишеш. Много малко агенции в България работят на принципа на т.нар. стандартно бюджетиране (Рекламодател Х има Х пари бюджет, агенцията взима 8% от тях). Така че, това че Смартс няма да работят на този принцип не е толкова революционна новина.

    Очаквам с "нетърпение" да видя с каква "феноменална" кампания ще излезнат. :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK