The Smarts е новата рекламна агенция на УниКредит Булбанк

Очаква се вместо стандартно бюджетиране спечелилата агенция да получава месечна такса

The Smarts спечели обявения през януари конкурс за нова рекламна агенция на УниКредит Булбанк и ще обслужва банката през следващата година. Агенцията представи най-добрата криейтив концепция сред останалите участници в пича - Reforma, NextDC, Saatchi § Saatchi и Grеy Bulgaria. Нито една от агенциите няма банка сред портфолиото с клиентите си. Изключение прави Grey, която обслужваше УниКредит Булбанк в последните няколко години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nikolayvanchev avatar :-P
    Николай Ванчев
    • - 1
    • + 12

    Мария, моля те внимавай какво пишеш. Много малко агенции в България работят на принципа на т.нар. стандартно бюджетиране (Рекламодател Х има Х пари бюджет, агенцията взима 8% от тях). Така че, това че Смартс няма да работят на този принцип не е толкова революционна новина.

    Очаквам с "нетърпение" да видя с каква "феноменална" кампания ще излезнат. :)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал