Наша основна цел е да подобрим имиджа на топлофикациите
Рено Капри, главен изпълнителен директор на "Далкия" - България:
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Какво показа опитът на "Далкия" в управлението на "Топлофикация Варна" и според вас кое е най-важно за доброто управление на една топлофикация в България?
- Дейността на "Далкия" в "Топлофикация Варна" имаше две насоки. Едната е свързана с енергийната ефективност като подмяна на абонатни станции и др., което да рефлектира върху цената, която потребителите плащат. Второто е да върнем доверието на нашите клиенти. Тази връзка е много важна, затова ние използвахме различни кампании, за да подобрим отношенията си с клиентите. Наша основна цел е да подобрим имиджа на топлофикациите в България, който е много влошен. Една от основните причини за това е, че на времето не е имало достатъчно прозрачност при управлението, фактуририрането и инвестициите на тези дружества. Всички топлофикации обаче вече са оптимизирали своето производство и сега е моментът това да се покаже на потребителите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Имиджа на топлофикация кърти с тази снимка!
Много подходящо!
Всичко в името на човека, в ущърб на корпоративния интерес - хайде, да не повярваме?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.