Наша основна цел е да подобрим имиджа на топлофикациите

Рено Капри, главен изпълнителен директор на "Далкия" - България:

Капитал/ Дневник    ©  Капитал/ Дневник
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Какво показа опитът на "Далкия" в управлението на "Топлофикация Варна" и според вас кое е най-важно за доброто управление на една топлофикация в България?

- Дейността на "Далкия" в "Топлофикация  Варна" имаше две насоки. Едната е свързана с енергийната ефективност като подмяна на абонатни станции и др., което да рефлектира върху цената, която потребителите плащат. Второто е да върнем доверието на нашите клиенти. Тази връзка  е много важна, затова ние използвахме различни кампании, за да подобрим отношенията си с клиентите. Наша основна цел е да подобрим имиджа на топлофикациите в България, който е много влошен. Една от основните причини за това е, че на времето не е имало достатъчно прозрачност при управлението, фактуририрането и инвестициите на тези дружества. Всички топлофикации обаче вече са оптимизирали своето производство и сега е моментът това да се покаже на потребителите. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    peppial avatar :-P
    peppial
    • + 1

    Имиджа на топлофикация кърти с тази снимка!
    Много подходящо!

    Нередност?
  • 2
    tsonkooo avatar :-P
    Тsonkooo
    • + 1

    Всичко в името на човека, в ущърб на корпоративния интерес - хайде, да не повярваме?!

    Нередност?
Нов коментар