Групови предизвикателства
Въпреки опасенията около бизнес-модела на Groupon, българските сайтове за колективно онлайн пазаруване се оплакват само от пренаселеност на пазара.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Едноседмична почивка за двама в Анталия на половин цена. Букет рози по случай Св. Валентин или червено вино за Трифон Зарезан. С 30% отстъпка. Всичко това само на един клик разстояние. Без излизане до магазина или пък слушане на 15-минутни презентации... Неслучайно възможността за намирането на ваучер с отстъпки по всяко време в интернет се превърна в един от пазарните хитове на изминалата година. Пионер в този бизнес е американската Groupon, а летящият й старт, както и силното търсене на подобни услуги, родиха хиляди клонинги на сайта по целия свят. България също не бе подмината от тази нова вълна: в страната бяха създадени над 80 подобни интернет страници за колективно пазаруване.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Пак ще повторя - това не са сайтове за колективно пазаруване, а сайтове за ваучери за отстъпки.
Бизнес моделът им няма нищо общо с този на Groupon. Единствените общи неща са задрасканата стара цена и символът %
Подкрепям Chievo, тук в сайтовете за колективно пазаруване преди всичко върлуват нелоялни търговци, чудейки се как да свържат двата края на мизерното си съществуване и как да мамят клиента? За нещастие сме адски далеч от западният почин на това начинание.
До коментар [#1] от "Chievo": Така е,ама опитай се да им го обясниш - и ще ти изнесат една лекция от сорта 'ние сме открили маркетинга' :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.