Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 2 мар 2012, 13:37, 5891 прочитания

Starbucks хвърля ръкавицата на Nestle

Американската верига от заведения планира по-сериозно навлизане на пазара на разтворимо кафе

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-голямата кафе верига в света Starbucks планира да засили присъствието си в Европа, като навлезе по-сериозно на пазара на разтворимото кафе, който в момента е почти изцяло доминиран от швейцарския гигант Nestle. Това съобщава изпълнителният директор на американската компания Хауърд Шулц в интервю за Financial Times Deutschland.

Nestle доминира на пазара на разтворимо кафе в света, който се оценява на 24 млрд. долара годишно. Компанията направи революция със своя продукт Nescafe, лансиран още в края на 30-те години на миналия век. Наименованието на продукта е съчетание от първите три букви от името на компанията "Нестле" и френската дума "кафе" (от фр. Café). Днес наименованието на продукта Nescafe се използва като нарицателно за всякакви видове разтворимо кафе. Другата популярна разновидност на инстантното кафе е Nespresso - също марка на Nestle.


"Нестле свърши фантастична работа с Nespresso и създаде милиарден бизнес - време е ние да засилим конкуренцията", заявява Хауърд Шулц в интервюто, публикувано в днешния брой на германския вестник.

Шулц добавя, че Starbucks планира да разкрие 1000 обекта от веригата си кафенета в Германия, без да посочва конкретен времеви период, в който ще бъде изпълнена тази инвестиция. В момента компанията има около 150 обекта в Германия.

При стъпването си на германския пазар преди десетина година американската компания бе заявила, че планира разкриването на 2000 заведения от едноименната верига. Реализацията на този план обаче се забави под влиянието на икономическата криза, допълва Financial Times Deutschland.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 271 прочитания

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 842 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Маневри на гара Образцов чифлик

Единственият работещ производител на локомотиви в България "Експрес сервиз" разчита на частни клиенти, а не на БДЖ

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10