Китайският пазар изстреля печалбата на BMW

Конкурентите Daimler и Volkswagen също се възползваха от търсенето в най-многолюдната страна

Луксозни и спортни коли – това търсят китайците
Луксозни и спортни коли – това търсят китайците
Луксозни и спортни коли – това търсят китайците    ©  Michaela Rehle
Луксозни и спортни коли – това търсят китайците    ©  Michaela Rehle

Германският производител на автомобили BMW отчита рекордно увеличение на печалбата си за 2011 г. – с 51% до 4.9 млрд. евро. Продажбите се увеличават с 14% до 68.82 млрд. евро. Резултатите значително надхвърлят целите на компанията, коментира председателят на борда на директорите на компанията Норбърт Райтхофер, съобщи BBC.

Печалбите са били подпомогнати от значителния ръст на продажбите на луксозни и спортни автомобили в Китай, обясняват от BMW. Конкурентите Daimler и Volkswagen също отчетоха сериозни печалби благодарение на търсенето от Китай и други развиващи се страни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове