Китайският пазар изстреля печалбата на BMW
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Китайският пазар изстреля печалбата на BMW

Луксозни и спортни коли – това търсят китайците

Китайският пазар изстреля печалбата на BMW

Конкурентите Daimler и Volkswagen също се възползваха от търсенето в най-многолюдната страна

7359 прочитания

Луксозни и спортни коли – това търсят китайците

© Michaela Rehle


Германският производител на автомобили BMW отчита рекордно увеличение на печалбата си за 2011 г. – с 51% до 4.9 млрд. евро. Продажбите се увеличават с 14% до 68.82 млрд. евро. Резултатите значително надхвърлят целите на компанията, коментира председателят на борда на директорите на компанията Норбърт Райтхофер, съобщи BBC.

Печалбите са били подпомогнати от значителния ръст на продажбите на луксозни и спортни автомобили в Китай, обясняват от BMW. Конкурентите Daimler и Volkswagen също отчетоха сериозни печалби благодарение на търсенето от Китай и други развиващи се страни.

Продажбите на BMW 7-ма серия например са се увеличили с 4.5% до 68 800 броя. Брандът Rolls-Royce пък отчита повишение на продажбите с 30% до 3 538 броя.

Германският производител на автомобили BMW отчита рекордно увеличение на печалбата си за 2011 г. – с 51% до 4.9 млрд. евро. Продажбите се увеличават с 14% до 68.82 млрд. евро. Резултатите значително надхвърлят целите на компанията, коментира председателят на борда на директорите на компанията Норбърт Райтхофер, съобщи BBC.

Печалбите са били подпомогнати от значителния ръст на продажбите на луксозни и спортни автомобили в Китай, обясняват от BMW. Конкурентите Daimler и Volkswagen също отчетоха сериозни печалби благодарение на търсенето от Китай и други развиващи се страни.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

5 коментара
  • 1
    chichi01 avatar :-|
    Чичи (Ice Man's fan)

    Така си е, а само преди десет години, текста под снимката щеше да е поредния виц...

  • 2
    a... avatar :-|
    Россприматрезил

    " Брандът Rolls-Royce пък ...."

    Леле каква модерна дума!!! "брандът"- страхотна дума! Колко просташко би било само, ако се ползва българската "производител"! Нищо, че чужда дума с българско окончание звучи малко като "една гаща плява". Важното е че вдига нивото на статията!

  • 3
    panzerino avatar :-|
    panzerino

    Продажбите се "изстрелват" не от китайския пазар, а от качеството на тези коли.
    Ако вместо "БМВ" в Китай предложите "Лада", не само че нищо няма да се "изстреля", но и някои може да се застрелят от отчаяние и поради лоши продажби.

  • 4
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat

    До коментар [#1] от "chichi": А колко още подобни ни чакат.....

  • 5
    tonywalker avatar :-?
    tonywalker

    до 3: Кой пък ти каза, че БМВ са особено качествени. Няма такъв филм. Просто е имиджово да имаш подобен автомобил и това е. Ужасно скъпи, ужасно чупливи и ужасно скъпа поддръжка. Завода им в САЩ бълва хиляди автомобили на година а правят ток от метана от градското сметище. Работниците им са намалени до мин и за сметка на това са роботизирали всичко. Колко всъщност струват тези автомобилчета, а за колко ги продават?


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK