Образът на добрия работодател
Изграждането на привлекателна работодателска марка започва от диалога със служителите
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Случвало се е познати да споделят, че след като започнат работа в известна компания, привлечени от голямото "име", не след дълго остават разочаровани. Това разочарование вероятно се дължи на интуитивното схващане, че добре познатата и привлекателна търговска марка автоматично означава, че организацията е и атрактивен работодател. Силният бранд действително спомага за привличането на добри служители, но за да бъдат задържани, е необходима цялостна и дългосрочна стратегия по изграждането на имиджа на добър работодател.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Статията е добра и много актуална за някои сектори в България, като например ИТ сектора. В ИТ най - големия актив на компаниите са служителите и изграждането на бранд за добър работодател е ключов за много ИТ компании.
Интересно ще е да се покажат добрите практики и успешни примери за България.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.