Образът на добрия работодател

Изграждането на привлекателна работодателска марка започва от диалога със служителите

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Светла Стоянова е асистент "Комуникации" в Англо-американско училище в София. В момента завършва програмата към Британския институт по Връзки с обществеността (Chartered Institute of Public Relations).Повече информация за професионалния и опит можете да получите на http://bg.linkedin.com/in/svestoyanova

Случвало се е познати да споделят, че след като започнат работа в известна компания, привлечени от голямото "име", не след дълго остават разочаровани. Това разочарование вероятно се дължи на интуитивното схващане, че добре познатата и привлекателна търговска марка автоматично означава, че организацията е и атрактивен работодател. Силният бранд действително спомага за привличането на добри служители, но за да бъдат задържани, е необходима цялостна и дългосрочна стратегия по изграждането на имиджа на добър работодател.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivaylo.hristov avatar :-?
    Ивайло Христов
    • - 1
    • + 4

    Статията е добра и много актуална за някои сектори в България, като например ИТ сектора. В ИТ най - големия актив на компаниите са служителите и изграждането на бранд за добър работодател е ключов за много ИТ компании.

    Интересно ще е да се покажат добрите практики и успешни примери за България.

    Нередност?
Нов коментар