Kraft, Mondelez, или изкуството на корпоративното ребрандиране
Новото име на Kraft Foods е избрано измежду 1700 предложения от служители на компанията
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Скоро потребителите ще трябва да научат новото име на производителя на бисквитите Oreo и други популярни закуски. Kraft Foods взеха решение да прекръстят международния си хранителен бизнес на Mondelez International след отделянето на Северноамериканското поделение за търговия с хранителни стоки. Този ход подчертава потенциалните усложнения, които идват с корпоративното ребрандиране, особено когато компанията реши да измисли новото си име "от нулата", отбелязва New York Times.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Явно нещо са сгафили .
Май беше с отровното сухо мляко в Китай ;)
Браво смело. Може би избягват бъдеща съдебна битка за търговски марки, която ще им струва много повече.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход