Kraft, Mondelez, или изкуството на корпоративното ребрандиране

Новото име на Kraft Foods е избрано измежду 1700 предложения от служители на компанията

Продукти с марката Kraft ще се предлагат само в Северна Америка
Продукти с марката Kraft ще се предлагат само в Северна Америка
Продукти с марката Kraft ще се предлагат само в Северна Америка    ©  Reuters
Продукти с марката Kraft ще се предлагат само в Северна Америка    ©  Reuters

Скоро потребителите ще трябва да научат новото име на производителя на бисквитите Oreo и други популярни закуски. Kraft Foods взеха решение да прекръстят международния си хранителен бизнес на Mondelez International след отделянето на Северноамериканското поделение за търговия с хранителни стоки. Този ход подчертава потенциалните усложнения, които идват с корпоративното ребрандиране, особено когато компанията реши да измисли новото си име "от нулата", отбелязва New York Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zae10366921 avatar :-|
    zae10366921
    • - 1
    • + 8

    Явно нещо са сгафили .
    Май беше с отровното сухо мляко в Китай ;)

    Нередност?
  • 2
    funcy74 avatar :-|
    МилевГео
    • - 3
    • + 2

    Браво смело. Може би избягват бъдеща съдебна битка за търговски марки, която ще им струва много повече.

    Нередност?
Нов коментар