Рекламна надпревара за половин милион лева
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Рекламна надпревара за половин милион лева

Очаква се най-късно до 45 дни да стане ясно кой от шестте кандидата е спечелил търга за информационната кампания за санирането на домовете

Рекламна надпревара за половин милион лева

Шест компании искат да популяризират санирането на домовете

4184 прочитания

Очаква се най-късно до 45 дни да стане ясно кой от шестте кандидата е спечелил търга за информационната кампания за санирането на домовете

© НИКОЛАЙ ДОЙЧИНОВ


Парадокс. Така с една дума може да се обясни какво се случва с програмата за санирането на жилищата. Дни след като стана ясно, че има слаб интерес от компаниите за обследване на сградите и за управление на проектите, се оказа, че има много желаещи, които да я рекламират.

Кои са кандидатите

Общо шест са кандидатите, които подадоха документи за участие в обществена поръчка за "мащабна" информационна кампания за санирането на българските домове. Сред кандидатите да рекламират програмата, които подадоха самостоятелни оферти, са "Бранд ПР" на Боян Томов, "Маг адвъртайзинг" на Красен Кралев, "Грейн адвъртайзинг" на Мартин Батков, "Прима-Продуценска, рекламна, информационна медийна агенция", управлявана от Десислава Паунска, и два консорциума. В първия участват "Апра" на Томислав Цолов и Любомир Аламанов и "Д & Д" на Диана Дамянова. Във второто обединение партньори са "Опус адвъртайзинг" на Георги Петков и "Симетрик комюникейшън" на Силвия Понова. И шестте кандидата са посочили, че няма да ползват подизпълнители.

Надпревара

Стойността на мащабната информационна компания е 550 хил. лв. без ДДС. Всеки от шестте участника трябваше да внесе по 5500 лв. гаранция за участието в наддаването. Освен това кандидатите трябваше да изпратят документи за подбор, техническо предложение за изпълнението и ценово предложение.

Крайният избор ще бъде направен на базата на техническата оценка и цената. По-голяма тежест при избора на рекламна агенция ще имат техническата оферта - със 70% тежест в оценката, а по-малка (30%) цената. Очаква се най-късно до 45 дни да стане ясно кой от шестте кандидата е спечелил търга. Едно от задълженията на бъдещия изпълнител е "да създаде позитивна нагласа към проекта". Рекламната компания, която спечели конкурса, ще трябва да направи клипове и банери. Ще трябва да се проведат и информационни дни във всеки от 36-те града, включени в програмата за саниране. Освен това ще да бъдат пуснати и информационни карета за това какво точно е "енергийно обновяване" в няколко национални и регионални вестници. Преди време премиерът Бойко Борисов каза, че информацията за санирането на жилищата "трябва да стигне до съзнанието на всяка домакиня - през фризьорски салони, чрез брошури".

Четири агенции се конкурират за рекламата на магистрала "Тракия"

Четири фирми се конкурират да рекламират магистрала "Тракия". Оферти са подали три консорциума - "Си Ай Си Златен век", сдружение "Пи АР медиа роудс 2012", консорциум "Прайм-Тайм Мастър ПР". Самостоятелно в конкурса ще участва "Маг адвъртайзинг" ООД. Обществената поръчка, обявена от Агенция "Пътна инфраструктура", е за 313.4 хил. лв., а парите са по оперативна програма "Транспорт".

За все още недовършената магистрала "Тракия" трябва да се направи сайт, той да се поддържа и актуализира. Трябва да се заснеме 8-минутен документален филм, както и да се отпечатат дипляни за строящата се магистрала. Останалите рекламни дейности са свързани със сътрудничество с електронни и печатни медии на регионално и национално ниво, организиране на пресконференции, дискусии, семинари, работни срещи и др., както и провеждането на форум или конференция. До началото на юли тази година трябва да бъдат завършени вторият и третият лот на магистралата между Стара Загора и Нова Загора и между Нова Загора и Ямбол. А до началото на 2013 г. трябва да приключи строителството и на лот 4 – между Ямбол и Карнобат.

Парадокс. Така с една дума може да се обясни какво се случва с програмата за санирането на жилищата. Дни след като стана ясно, че има слаб интерес от компаниите за обследване на сградите и за управление на проектите, се оказа, че има много желаещи, които да я рекламират.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    kotrag avatar :-P
    kotrag

    "мащабна" информационна кампания за санирането на българските домове''...

    ...За все още недовършената магистрала "Тракия" трябва да се направи сайт, той да се поддържа и актуализира. Трябва да се заснеме 8-минутен документален филм, както и да се отпечатат дипляни за строящата се магистрала.''.....

    Дистопичното общество към което ни водят комунетата от Брюксел скоро ще наложи и необходимостта от обявяване на търг за рекламна кампания за оперативно редуциране на мозъците ни. Програмата ще се финансира със средства на ЕС и ще има за цел да убеди всеки европеец, че след отстраняването на половината от мозъка му, ще се вдигне рязко жизнения му стандарт. Преминалите успешно операцията ще бъдат допускани в Шенген и ще имат нови лични карти.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Намери ми наемател

Намери ми наемател

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.