Румънският пазар повиши приходите на застрахователния бизнес на "Еврохолд"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Румънският пазар повиши приходите на застрахователния бизнес на "Еврохолд"

"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов

Румънският пазар повиши приходите на застрахователния бизнес на "Еврохолд"

Автомобилният холдинг на групата също отчита повечe продажби

3515 прочитания

"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов

© ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА


Застрахователният холдинг "Евроинс иншурънс груп", който консолидира бизнеса със застраховане на "Еврохолд България", отчита 57% ръст на общия премиен приход през март 2012 г. до 13.64 млн. евро, обявиха от компанията. В най-голямата си част повишението се дължи на повишение в премийния приход по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилистите" (ГО), който отчита дружеството "Евроинс Румъния".

Ръст за тримесечие

За първите три месеца на годината "Евроинс иншурънс груп" отчита 65% ръст на премийния приход до 38.61 млн. евро. За периода януари - март с най-добро представяне на годишна база е отново "Евроинс Румъния", отчитайки ръст от 99.45%, следван от "Евроинс Македония" и "Евроинс България". Здравноосигурителната компания в групата отчита 750 хил. евро премиен приход за периода, което е ръст от 147.52% на годишна база.

"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата пред "Капитал Daily" председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов. Той твърди, че въпреки повишения брой продадени полици не очаква ръст на претенции.

"Ще се стремим да увеличаваме пазарния дял на само в Румъния, но на всички пазари, където оперираме, това обаче поне в Румъния няма да е чрез придобивания на компании", добави Христов.

Повече автомобили

Повишени продажби за миналия месец и за тримесечен период отчете и другият подхолдинг в групата - "Авто Юнион". Компанията консолидира автомобилния бизнес, който е втори като тежест в портфейла на "Еврохолд България". Автохолдингът има общо 235 продадени автомобила през март, което е с 26.34% повече спрямо същия месец на миналата година. Най-голям брой продажби за месеца реализират "Нисан София", която продават марките Nissan, Renault, Dacia с 97 продажби, следвани от "Стар моторс" (Mazda) с 55 продажби. "Ауто Италия" (Fiat, Lancia) е с 44 продажби, а "Булвария" (Opel, Chevrolet) реализира общо 32 продажби през март. За периода януари - март 2012 г. "Авто Юнион" отчита 4.63% ръст в продажбите на нови автомобили до 542 продажби.

Застрахователният холдинг "Евроинс иншурънс груп", който консолидира бизнеса със застраховане на "Еврохолд България", отчита 57% ръст на общия премиен приход през март 2012 г. до 13.64 млн. евро, обявиха от компанията. В най-голямата си част повишението се дължи на повишение в премийния приход по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилистите" (ГО), който отчита дружеството "Евроинс Румъния".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    ristohristov avatar :-|
    Ристьо

    Цитат :
    ---------------
    За периода януари - март 2012 г. "Авто Юнион" отчита 4.63% ръст в продажбите на нови автомобили до 542 продажби.
    --------------

    когато някой реши да отчете ръст неминуемо ще покаже данни , които поставят ръста под съмнение..........а 542 продажби за 2012 год не са "върха на сладоледа" , още повече че липсват данни за продажбите по сегменти (вероятно са продажби от най-ниският ценови сегмент)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK