Румънският пазар повиши приходите на застрахователния бизнес на "Еврохолд"

Автомобилният холдинг на групата също отчита повечe продажби

"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов
"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов
"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА

Застрахователният холдинг "Евроинс иншурънс груп", който консолидира бизнеса със застраховане на "Еврохолд България", отчита 57% ръст на общия премиен приход през март 2012 г. до 13.64 млн. евро, обявиха от компанията. В най-голямата си част повишението се дължи на повишение в премийния приход по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилистите" (ГО), който отчита дружеството "Евроинс Румъния".

Ръст за тримесечие

За първите три месеца на годината "Евроинс иншурънс груп" отчита 65% ръст на премийния приход до 38.61 млн. евро. За периода януари - март с най-добро представяне на годишна база е отново "Евроинс Румъния", отчитайки ръст от 99.45%, следван от "Евроинс Македония" и "Евроинс България". Здравноосигурителната компания в групата отчита 750 хил. евро премиен приход за периода, което е ръст от 147.52% на годишна база.

"Увеличението в премийния приход на "Евроинс Румъния" се дължи както на повече продадени застраховки, така и на по-високите цени", обясни резултата пред "Капитал Daily" председателят на надзорния съвет на "Еврохолд България" Асен Христов. Той твърди, че въпреки повишения брой продадени полици не очаква ръст на претенции.

"Ще се стремим да увеличаваме пазарния дял на само в Румъния, но на всички пазари, където оперираме, това обаче поне в Румъния няма да е чрез придобивания на компании", добави Христов.

Повече автомобили

Повишени продажби за миналия месец и за тримесечен период отчете и другият подхолдинг в групата - "Авто Юнион". Компанията консолидира автомобилния бизнес, който е втори като тежест в портфейла на "Еврохолд България". Автохолдингът има общо 235 продадени автомобила през март, което е с 26.34% повече спрямо същия месец на миналата година. Най-голям брой продажби за месеца реализират "Нисан София", която продават марките Nissan, Renault, Dacia с 97 продажби, следвани от "Стар моторс" (Mazda) с 55 продажби. "Ауто Италия" (Fiat, Lancia) е с 44 продажби, а "Булвария" (Opel, Chevrolet) реализира общо 32 продажби през март. За периода януари - март 2012 г. "Авто Юнион" отчита 4.63% ръст в продажбите на нови автомобили до 542 продажби.

Още от Капитал

Радиопазарът в България

Радиопазарът в България

Минало, настояще, бъдеще

Минало, настояще, бъдеще